Citat:
Ursprungligen postat av GatorZ
Mina föräldrar är det inget fel på, de är fult normala i detta mål. bara för att de är träningsnarkomaner så är man inte sjuk. Jag fick en dålig start på livet tack vare deras sätt att hantera hela min uppväxt. Men de gjorde det för mitt eget bästa och jag är själv rätt glad med vad jag har blivit. Du kan inte jämföra mina med dina för din är ett avskum och har verkliga problem.
Dagens smahälls problem nr1 och sedan fetma.
man är inte normal någonstans om man kontrollerar sina barn på det viset dina föräldrar gjort, sen är det DITT val vad du vill göra med ditt liv, inte när du var så ung men man måste ändå låta sina barn testa på lite olika vägar och inte köra: gör som jag eller få stryk.
dom som mår dåligt vet inte själv att dom gör det, det är därför man behöver hjälp, många som behöver får det inte för dom inser inte själv sitt problem.
du vet att dina föräldrar inte behandlat dig rättvist varför gör du så mot din tjej?
att träna löser inte magiskt alla problem bara för att dina föräldrar målat upp det så.
hon behöver stöd, inte träning.
BTW: för mkt träning kan skada kroppen allvarligt, 2 personer jag känner har skadat sina kroppar för livet för dom tränat sönder sig själva, led skador är det vanligaste. att träna som du sa 7 dagar i veckan är SJUKT, kroppen måste få vila emellanåt.
misstänker att du trollar som många andra då både du och dina föräldrar måste dragit på sig xx antal skador under år av träning varje dag.