Hej.
Jag känner mig så jäkla pratad bakom ryggen just nu. Sedan många år så känner jag en kille som heter jens. Vi lärde känna varandra i smååren och fick god kontakt. Redan då gick han på gymnastik, btw inte många killar som gör det. Åren gick o vi hade fortfarande en god relation. Efter ett tag så började vi sakteliga glida ifrån varandra, fastän det inte riktigt kändes så. Ibland ploppade det upp lite saker som liksom kom fram. tex. att han varit på en jättestorfest igår, utan att bjuda mig. Jag har hela tiden trott att jag visste på ett ungefär var jag hade honom och så, fastän det ibland inte varit så. Ni förstår, det har ofta kännts som att han undanhållit saker och ting för mig, medvetet!
Så nu, eller 20:08 fick jag ett sms som lyder som detta: "Tjena! går det bra att jag lånar dvd filmen en da till så min flickvän kan kolla på den? jag lovar att inge händer den". Jag blev liksom helt bestört, jag hade aldrig NÅGONSIN tänkt mig att han skulle ha flickvän nu, han hade ALDRIG nämnt något om en flickvän till mig innan och jag var helt säker på att han skulle göra det om han hade något på G, sådan trodde jag våran relation var.
Så jag är helt jävla besviken på han nu, vet inte riktigt vad som är det bästa att göra, men en sak är säker. Jag kommer ju aldrig i mitt liv lita på honom mer, jag är TRÖTT på att inte få veta saker från honom. Ilska, ledsamhet och besvikelse. Sammanfattat. Vad tycker ni att jag ska göra? ska jag bara skicka lite glatt "tjenare va kul att du nu plötsligt har flickvän, btw, kul att man fick veta. Så därför frågar jag er, helt uppriktigt, VAD SKA JAG GÖRA?!
,
btw. sry för lång post
Jag känner mig så jäkla pratad bakom ryggen just nu. Sedan många år så känner jag en kille som heter jens. Vi lärde känna varandra i smååren och fick god kontakt. Redan då gick han på gymnastik, btw inte många killar som gör det. Åren gick o vi hade fortfarande en god relation. Efter ett tag så började vi sakteliga glida ifrån varandra, fastän det inte riktigt kändes så. Ibland ploppade det upp lite saker som liksom kom fram. tex. att han varit på en jättestorfest igår, utan att bjuda mig. Jag har hela tiden trott att jag visste på ett ungefär var jag hade honom och så, fastän det ibland inte varit så. Ni förstår, det har ofta kännts som att han undanhållit saker och ting för mig, medvetet!
Så nu, eller 20:08 fick jag ett sms som lyder som detta: "Tjena! går det bra att jag lånar dvd filmen en da till så min flickvän kan kolla på den? jag lovar att inge händer den". Jag blev liksom helt bestört, jag hade aldrig NÅGONSIN tänkt mig att han skulle ha flickvän nu, han hade ALDRIG nämnt något om en flickvän till mig innan och jag var helt säker på att han skulle göra det om han hade något på G, sådan trodde jag våran relation var. Så jag är helt jävla besviken på han nu, vet inte riktigt vad som är det bästa att göra, men en sak är säker. Jag kommer ju aldrig i mitt liv lita på honom mer, jag är TRÖTT på att inte få veta saker från honom. Ilska, ledsamhet och besvikelse. Sammanfattat. Vad tycker ni att jag ska göra? ska jag bara skicka lite glatt "tjenare va kul att du nu plötsligt har flickvän, btw, kul att man fick veta. Så därför frågar jag er, helt uppriktigt, VAD SKA JAG GÖRA?!
,btw. sry för lång post
Jag fattar inte problemet. Var glad för Jens skull nu! Han behöver väl inte rapportera varje händelse i sitt liv till dig.
. Så har det varit innan. Tror nog att han inte är den typen som skryter, han var inte det innan ilafall. Jag har tagit åt mig dina visdomsord och kommer vänta lite och framförallt, tänka!.
. Det du berättar nu förstärker bara min tro på att teorin stämmer bra, han är helt enkelt inte den typen som berättar så mycket om sig själv. Oftast menar de inget illa med det, det är bara så de är och de förstår inte att det kan vara sårande för de som bryr sig om dem, och att det kan kännas som att de inte har nog med tillförlit för att berätta om personliga saker. Hoppas det ordnar sig iaf