2008-09-18, 00:24
Medlem
Xdreams avatar
hahaha funny shit , alltså vad är ditt problem?
Citera
2008-09-18, 00:25
Medlem
slrslrs avatar
Låter ju som om någon är kär i snubben och är ledsen i ögat för att han har hittat någon annan och inte pratat om det med dig. Du sa ju själv att ni inte har varit så nära varandra på senaste, så vad gnäller du över? Du kan inte gå runt och tro att en människa skall berätta allt för dig, det är nästan som att du har tagit honom för givet? Ta aldrig någon för givet, fattaru eller?
Citera
2008-09-18, 00:30
Medlem
Baechus avatar
Kom igen, förstå hans intentioner. Tyngdpunkten i hans sms ligger inte på dvdfilmen, utan på ordet flickvän. Han ville med andra ord berätta för dig vad som är nytt i hans liv (om än på ett ganska nonchalant sätt), och hoppas att klyftan mellan er ska minska.

Det är min tolkning iaf
Citera
2008-09-18, 09:40
Medlem
Hallå eller, det är fan inte lätt att bli betrayad.. man känner sig overdrived liksom..
Citera
2008-09-18, 10:10
Medlem
blondinbeccas avatar
Jag vet precis hur du känner det. Jag har en kompis som är väldigt dålig på att tala om saker ibland, hon kan t.ex utelämna att hon ska åka till Thailand för att sedan berätta det dagen innan. MEN, jag har lärt mig att det inte är något personligt, och det har inget att göra med våran relation. Vissa människor outar helt enkelt inte allt, det är inte deras sätt att leva. Man får acceptera det. Jag och min kompis är grymt bra vänner trots detta. Hys inte agg, bara, han har kanske en anledning till varför han inte berättar sånt här för dig!
Citera
2008-09-18, 10:14
Medlem
Felons avatar
fattar inte riktigt vad du menar, om du inte hade ett förhållande med honom har han väll ingen anledning att berätta allt för dig..

Svartsjuka is the shit!
Citera
2008-09-18, 11:54
Medlem
Mr. Pissfaces avatar
Läskigt, ett tag var jag helt säker på att TS var en försmådd kvinna
Citera
2008-09-18, 13:59
Medlem
Fargoths avatar
TS överdriver något så in i helvete.
Citera
2008-09-18, 17:11
Medlem
Gures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
TS överdriver något så in i helvete.

japp, you´re right. faktiskt en jävla överdrift. men är fortfarande lite arg på han. för att han inte sa ett skit om det. hans ensak, punkt slut. nwm.
Citera
2008-09-18, 17:26
Medlem
LéKrisss avatar
Betrayade? Nu har det gått för långt. Fröken bör omedelbart radera MTV från kanalplatsen på TVn och slå sig ner och lyssna intensivt på P1.

Vad beträffar din polare så verkar han inte tycka att ni är så tighta längre. Kom över det. Folk växer ifrån varandra.
För övrigt är det inte så konstigt att han distansierar sig om du är så dramatisk att du ser skitsaker som svek.
Citera
2008-09-18, 20:55
Medlem
Gures avatar
Ok, väl lika bra att erkänna att man är jäkligt svartsjuk, iom. alla tror att man är av kvinnligt kön annars. Men så är det bara. Svartsjuka är väl en sån grej som sitter i länge o som man dra s me.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in