2008-09-17, 20:04
Medlem
Har precis flyttat hem igen, där vi kör på trådlöst, dock så har far min slarvat bort skivjäveln till nätverkskortet... Jag har nu suttit i någon timme och letat runt på trådar och google och lite här och där, utan att hitta programvara / drivrutiner för det, jag är inte allt för hyvens på det där så jag vet inte vad det är jag söker direkt. Jag tänkte om någon vänlig själ här på flashback kan hjälpa mig hitta något, så att jag kan få min vistelse i hemmet så skön som möjligt.

Namn på nätverkskortet:
Wireless 108g MIMO Dwl-g520m 2XR

Jag vet inte direkt vad som behövs, men om ni vet vart man hittar programvara till sådant här, dela med er, uppskattas greatly.

Tack på förhand
Citera
2008-09-17, 20:10
Medlem
Vallons avatar
Nu är jag osäker, men är det de här du letar efter?
http://www.soft32.com/download_183254.html

Andra träffen på google
Citera
2008-09-17, 20:11
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smiker
Har precis flyttat hem igen, där vi kör på trådlöst, dock så har far min slarvat bort skivjäveln till nätverkskortet... Jag har nu suttit i någon timme och letat runt på trådar och google och lite här och där, utan att hitta programvara / drivrutiner för det, jag är inte allt för hyvens på det där så jag vet inte vad det är jag söker direkt. Jag tänkte om någon vänlig själ här på flashback kan hjälpa mig hitta något, så att jag kan få min vistelse i hemmet så skön som möjligt.

Namn på nätverkskortet:
Wireless 108g MIMO Dwl-g520m 2XR

Jag vet inte direkt vad som behövs, men om ni vet vart man hittar programvara till sådant här, dela med er, uppskattas greatly.

Tack på förhand

http://www.dlink.se/?go=gNTyP9CnptFM...4kHCrszy9L+4g=

Där finns allt du behöver...
Citera
2008-09-17, 20:19
Medlem
Aaaah I see what you did there. Tack för båda svaren, dock, den första hade jag testat, och naturligtvis satt jag på internationella sidan och letade efter en produkt som inte fanns med. Aja, tack grabbar, svaren uppskattas och nu fungerar det fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in