Hej!
Ni känner givetvis till sorten. De som blir vansinniga när de inte får som de vill. De som absolut inte kan ta ett nej på en Idol-audition trots att det hur tydligt som helst framgår att de inte kan sjunga. De som absolut inte kan hantera en dumpning. Visst känner ni till den typiske psycho-tjejen?
Jag har nämligen fått en sådan på halsen. Som börjat stöta på mig. Det känns lite obehagligt. Jag är inte helt säker på att hon är en sådan, men intrycket jag fått hittills av henne är att hon inte har alla hästar i hagen. Hon stavar obeskrivligt dåligt och uppträder till och från väldigt udda. Hon är dessutom 22 och jag 19.
Hur hanterar man sådana här människor på bästa sätt? Är viktigt att så fort som möjligt deklarera att det inte kan bli något?
Hon SMS:ade nämligen igår och frågade: "Du var inte på festen i helgen, va?" varpå svarade jag svarade att det stämde och uppgav orsaken till det och hon skrev att "det var synd att du inte kom..."
Jag har ännu inte svarat på det sista. Borde jag strunta i det? Då kanske hon fattar vinken. Det dumma med sådana här tjejer är dock att de kanske inte fattar vinkar helt och hållet.
En sak som kan vara viktig att poängtera också är att hon är rätt snygg. Men visst vore det bara dumt att leka?
Hur hon har fått tag i mitt nummer är också en gåta än så länge.
En stalker med andra ord. Ännu mer vatten på psycho-kvarnen.