2008-09-17, 15:23
Medlem
Rick Derriss avatar
Hej!

Ni känner givetvis till sorten. De som blir vansinniga när de inte får som de vill. De som absolut inte kan ta ett nej på en Idol-audition trots att det hur tydligt som helst framgår att de inte kan sjunga. De som absolut inte kan hantera en dumpning. Visst känner ni till den typiske psycho-tjejen?

Jag har nämligen fått en sådan på halsen. Som börjat stöta på mig. Det känns lite obehagligt. Jag är inte helt säker på att hon är en sådan, men intrycket jag fått hittills av henne är att hon inte har alla hästar i hagen. Hon stavar obeskrivligt dåligt och uppträder till och från väldigt udda. Hon är dessutom 22 och jag 19.

Hur hanterar man sådana här människor på bästa sätt? Är viktigt att så fort som möjligt deklarera att det inte kan bli något?

Hon SMS:ade nämligen igår och frågade: "Du var inte på festen i helgen, va?" varpå svarade jag svarade att det stämde och uppgav orsaken till det och hon skrev att "det var synd att du inte kom..."

Jag har ännu inte svarat på det sista. Borde jag strunta i det? Då kanske hon fattar vinken. Det dumma med sådana här tjejer är dock att de kanske inte fattar vinkar helt och hållet.

En sak som kan vara viktig att poängtera också är att hon är rätt snygg. Men visst vore det bara dumt att leka?

Hur hon har fått tag i mitt nummer är också en gåta än så länge.

En stalker med andra ord. Ännu mer vatten på psycho-kvarnen.
Citera
2008-09-17, 15:28
Bannlyst
Eeeeeh, har du aldrig flirtat med en tjej du känt ytligt tidigare?
2 SMS och du känner det som att hon stalkar dej?

Nä, är du så rädd och farhågsen så kan du enkelt bara säga ifrån att du inte är intresserad, skicka henne till mej så kan hon få FB stock
Citera
2008-09-17, 15:41
Medlem
Rick Derriss avatar
Haha. Men den här tjejen är inte normal. Det vet jag till 99 %.

Jag är rädd för att hon ska skada mig om det inte går som hon vill. Har du aldrig sett Jerry Springer? Där kryllar det av denna typ av tjejer.

Pratade med en kompis nyss. Han sade följande:

"Tre ord min vän; Håll. Dig. Undan."

Är detta ett rimligt råd?
Citera
2008-09-17, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris

Jag är rädd för att hon ska skada mig om det inte går som hon vill. Har du aldrig sett Jerry Springer? Där kryllar det av denna typ av tjejer.

Men fan du måste ju komma med lite bakgrund för att man ska kunna svara, du kan ju inte bara komma med att hon stavar dåligt
Citera
2008-09-17, 15:47
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kublai Khan
Men fan du måste ju komma med lite bakgrund för att man ska kunna svara, du kan ju inte bara komma med att hon stavar dåligt
Men jag har inte så mycket mer att gå på. Stavningsmässigt är hon på en tolvårings nivå. Kanske till och med lägre.

Räcker inte det?
Citera
2008-09-17, 15:49
Medlem
misericordies avatar
Hur vet du det? Din kompis kanske bara säger så för att han fortfarande är kär?
Citera
2008-09-17, 15:51
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misericordie
Hur vet du det? Din kompis kanske bara säger så för att han fortfarande är kär?
Min kompis känner henne inte mer än vad jag gör.
Citera
2008-09-17, 16:00
Bannlyst
Citat:

Du verkar ju också lite mongo, om du med 99% säkerhet vet att hon är störd och din polare säger att du ska hålla dig undan, vad mer behöver du höra?

Erkänn att du är kåt som fan på henne och egentligen bara vill doppa men inte ha något mer.
Citera
2008-09-17, 16:03
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Du verkar ju också lite mongo, om du med 99% säkerhet vet att hon är störd och din polare säger att du ska hålla dig undan, vad mer behöver du höra?
Nej, jag är vanlig.

Jag behöver råd från Flashback så klart. Erfarenheter. De här tjejerna kan mörda om de inte får som de vill. Hur säger man vänligt nej och hur får man dem att förstå att man sagt just "nej"?
Citera
2008-09-17, 16:10
Medlem
Citat:
Nej, jag är vanlig.

Jag behöver råd från Flashback så klart. Erfarenheter. De här tjejerna kan mörda om de inte får som de vill. Hur säger man vänligt nej och hur får man dem att förstå att man sagt just "nej"?

första bruden som stöter på dig bara för hon frågar om du var på festen eller ej så är det inte bevis på att hon är skum. Och ja hmm jerry springer är ju som det är kanske inte så bra för dig att titta på. alla tjejer är inte sånna och nej vi bor INTE i usa tjejen kanske rent av är lite kär i dig och helt normal och som din polare sa att släppa henne HALLÅ!! läs mellan raderna din polare vill ju trycka henne istället. kompisar i alla ära men är det brudar det handlar om kan killar gå över lik
Citera
2008-09-17, 16:11
Bannlyst
Genom att säga nej, jag är redan upptagen, typ.

Hur svårt kan det vara?
Citera
2008-09-17, 16:13
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Genom att säga nej, jag är redan upptagen, typ.

Hur svårt kan det vara?
Fast jag är ju inte upptagen. Och tänk om hon bara ville vara vänlig? Då blir det ju lite pinsamt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in