2008-09-17, 16:15
Bannlyst
Nej, inte alls, du vet ju att hon till 99% är ett psycho.
Citera
2008-09-17, 16:18
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Nej, inte alls, du vet ju att hon till 99% är ett psycho.
Det har jag aldrig sagt. Lär dig läsa.

Jag sade att jag med 99 procents säkerhet vet att hon är så. Stor skillnad. Det finns alltså en viss chans att hon faktiskt är helt vanlig. Låg nivå på retoriken idag.
Citera
2008-09-17, 16:19
Bannlyst
Inte alls, du är ett riksmongo som inte fattar när du ska lägga ner

Och din rubrik "Hur hanterar man psycho-tjejerna? "

Och ditt påstående "Haha. Men den här tjejen är inte normal. Det vet jag till 99 %"
Citera
2008-09-17, 16:26
Medlem
Rick Derriss avatar
Med "hantera" menar jag hur man undviker att de (psycho-tjejerna) totalt flippar när de inte får som de vill.
Citera
2008-09-17, 16:44
Bannlyst
No Offence Rick Derris

men du verkar ju helt hjärndöd..

Så du menar på fullaste allvar att du tror att hon är ett psyko för att:

1. Din kompis (som inte känner henne ett dugg mer än dig) säger till dig att hålla dig undan.

2.Hon skickar ett sms där hon undrar om du var på en fest i helgen.

JAG tror att du aldrig har haft en brud och att du vill att nån här ska säga till dig att hålla dig så långt ifrån henne som möjligt, så du slipper se ut som en mupp när hon väl tar dig i skrevet och vill hångla.
Am I right?
Citera
2008-09-17, 16:59
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kublai Khan
men du verkar ju helt hjärndöd..

Så du menar på fullaste allvar att du tror att hon är ett psyko för att:

1. Din kompis (som inte känner henne ett dugg mer än dig) säger till dig att hålla dig undan.

2.Hon skickar ett sms där hon undrar om du var på en fest i helgen.

JAG tror att du aldrig har haft en brud och att du vill att nån här ska säga till dig att hålla dig så långt ifrån henne som möjligt, så du slipper se ut som en mupp när hon väl tar dig i skrevet och vill hångla.
Am I right?
Har du ens läst mina inlägg?

I den här tråden.

Och nej, inte bara därför. Dumma jävel. Om jag säger att hon inte är normal får ni väl tro mig. Frågeställningen är hur man hanterar de här psykopattjejerna så att de inte har ihjäl en när de får ett nej.

Folk har allt svårare med läskunskaperna nu för tiden.
Senast redigerad av Rick Derris 2008-09-17 kl. 17:04.
Citera
2008-09-17, 17:25
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Använd omvänd psykologi, så kommer du undan. Detta innebär dock en uppoffring eller två. "Hur då?", undrar du! Ok:

Det är allmänt känt att ju mer avståndstagande man är, desto mer intresserad av att snärja dig blir tjejen. Så... Spela tvärtomspelet! "Hur då", undrar du återigen! Jodu, Rick:

Skicka tillbaka ett överdrivet sliskigt SMS, eller ring, och säg att något i stil med att du också tyckte det var synd, "eftersom hon ju var där...". Småporra dig lite (underförstått, inte larvigt). Risken med denna strategin är att du måste sätta på henne, dras med henne en kort tid. Om du ändå orkar hålla ut och vara den mer aktiva "stalkern", blir du nog av med henne skall du se. Av hennes egen vilja <--- hela poängen och syftet med strategin.
Citera
2008-09-17, 18:22
Medlem
PrivateWitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Hej!

Ni känner givetvis till sorten. De som blir vansinniga när de inte får som de vill. De som absolut inte kan ta ett nej på en Idol-audition trots att det hur tydligt som helst framgår att de inte kan sjunga. De som absolut inte kan hantera en dumpning. Visst känner ni till den typiske psycho-tjejen?

Jag har nämligen fått en sådan på halsen. Som börjat stöta på mig. Det känns lite obehagligt. Jag är inte helt säker på att hon är en sådan, men intrycket jag fått hittills av henne är att hon inte har alla hästar i hagen. Hon stavar obeskrivligt dåligt och uppträder till och från väldigt udda. Hon är dessutom 22 och jag 19.

Hur hanterar man sådana här människor på bästa sätt? Är viktigt att så fort som möjligt deklarera att det inte kan bli något?

Hon SMS:ade nämligen igår och frågade: "Du var inte på festen i helgen, va?" varpå svarade jag svarade att det stämde och uppgav orsaken till det och hon skrev att "det var synd att du inte kom..."

Jag har ännu inte svarat på det sista. Borde jag strunta i det? Då kanske hon fattar vinken. Det dumma med sådana här tjejer är dock att de kanske inte fattar vinkar helt och hållet.

En sak som kan vara viktig att poängtera också är att hon är rätt snygg. Men visst vore det bara dumt att leka?

Hur hon har fått tag i mitt nummer är också en gåta än så länge.

En stalker med andra ord. Ännu mer vatten på psycho-kvarnen.

Nu gör du en höna av en fjäder pöjk. Hon stöter på dig lite det är väl trevligt? Är hon desutom snygg så vad är ditt problem? Att få tag i nåns nummer är väl inte så himla svårt. På vilket sätt uppträder hon udda? Sedan 19-22 det är väl ingen åldersskillnad? Nej nu nojar du för ingenting...
Citera
2008-09-17, 18:38
Medlem
Axeluss avatar
Ge henne en chans om du känner för det. Känns det för jobbigt är det dumt att engagera dig i detta. Om hon verkligen är ett "psycho", kommer hon att fiska efter bekräftelse på något sätt. Det är därför bra att markera från första början var man står. Bättre att ta en diskussion kring det om du vill lösa det och satsa på henne. Annars får du väl helt enkelt ignorera henne. Det är ingen mening att diskutera varför man inte dyker upp på en fest med någon som hela tiden "vet" att man egentligen bara föraktar eller ogillar personen ifråga... Men samtidigt är man ju en toffel, speciellt om man själv är intresserad. Vet hur svårt det där är.
Men var tydlig med var du själv står och hoppas att hon accepterar detta. Var inte elak eller något liknande bara.
Citera
2008-09-17, 18:41
Medlem
PrivateWitts avatar
Är hon en stalker, vilket jag betvivlar, så är den rätta metoden att stalka tillbaka och bli snäppet värre än stalkern. Ja helt enkelt göra sig mer obehaglig än vad hon är. Då kommer hon inse att hon mött sin överman och ödmjukt buga sig inför sn mästare.
Citera
2008-09-17, 18:43
Medlem
Rick Derriss avatar
Äntligen lite vettiga inlägg. Tack för det.

Ska nog svara på hennes SMS och se vad hennes nästa steg blir. Inte för att jag på något sätt egentligen är intresserad av henne utan snarare för att det alltid är roligt med lite bekräftelse.

Återkommer med uppdatering när en sådan känns relevant.
Citera
2008-09-17, 19:14
Bannlyst
Återkom endast när du satt på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här