2002-08-11, 23:53
äldre konto (old)
Ej medlem
hörde av en kompis som hade tagit nån drog som hette a2. han beskrev den som en blandning mellan ecstasy och amfetamin men med extrem avtändning. någon som vet något om den? den var tydligen väldigt billig...
Citera
2002-08-12, 01:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja det är som en blandning mellan E och tjack fast med tyngden på tjackbiten. AT´n är som med tjack.
Tidigare (2 år sedan) var det lagligt, vet inte om lagstiftningen kommit ikapp nu.
Doseringen är ungefär dubbelt av vad du tar amfetamin.
Billigt vet jag inte, jag fick köpa det för 60 kr/g om jag köpte hg.
Citera
2002-08-12, 04:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Benzylpiperazine alias "a2" är en helt laglig stimulant som kan köpas på exempelvis naturensdroger.nu och smartbar.nu.
kolla även http://www.erowid.org/chemicals/piperazines/
Citera
2002-08-13, 14:15
äldre konto (old)
Ej medlem
?

Om nu "a2" är så effektiv att den går att jämnföras som en blandning mellan e och a,

hur kommer det sig då att den inte har förbjudits?
Citera
2002-08-14, 01:45
äldre konto (old)
Ej medlem
den kommer väl antagligen att bli förbjuden när den blir tillräckligt populär. mina kompisar som tog den hade verkligen fått en riktig trip. lagliga droger brukar oftast inte fungera så bra men det hade tydligen den här gjort. dom hade blivit extremt pigga, fått rysningar och blivit sentimentala och kramat varandra och sånt. dom hade verkligen beskrivit den som en blandning mellan att vara riktigt e:ad och tjackad. en av dom som tog 4 st tabletter hade haft avtändning i 3 dagar med depression och självmordstankar. en annan hade inte kunnat äta. så det verkar ju inte vara en särskilt behaglig drog...
Citera
2002-08-14, 13:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad jag hört ska den vara bra och finnas på www.droger.nu
Citera
2003-06-24, 13:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Nu är skiten inte laglig, tack och lov!
Citera
2003-06-26, 14:10
äldre konto (old)
Ej medlem
A2 e ju förfan inte ens ngn drog.. Substansen i A2 finns i avmaskningsmedel för djur.. För vissa fungerar den dock men på de flesta inte.. Den lilla information jag hittat om denna "drog" är dock att den ger mer skador en rus .. så om du e ute efter "tjack" rus lr E så ge dig på de riktiga substanserna ist.. Ta 1g Fin affe mixa lite med ngra schyssta mitsar lr andra fina prylar så önskar du dig en gymastiksal du kan leka i
Citera
2003-06-26, 14:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Läste att A2 förr användes som avmaskningsmedel för katter men förbjöds då det visade sig att katterna fick grava leverskador av medlet. :?
Citera
2003-07-02, 01:01
äldre konto (old)
Ej medlem
funkade inte alls på mig... men det var väl lika bra det kanske
Citera
2003-07-02, 01:59
äldre konto (old)
Ej medlem
För mig och mina polare funkade det bra. Jag blev tjackad i flera timmar på några ordentliga linor, och det var knappt nån avtändning alls. Synd att det blev olagligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in