2008-09-17, 00:02
Medlem
StrinGGubbens avatar
Blev medlem på bertil.com då fick man 80 kr att spela för, nu har jag 300 kr men kan inte ta ut dom. Någon som vet hur mkt man måste omsätta pengarna? Eller går det inte att ta ut dom alls?
Senast redigerad av StrinGGubben 2008-09-17 kl. 00:04.
Citera
2008-09-17, 02:06
Medlem
Barbafettos avatar
Om du har dator och internet så kolla på:

http://bertil.com/BBTemplates/Generi...epslanguage=SV
Citera
2008-09-17, 02:52
Medlem
StrinGGubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbafetto
Om du har dator och internet så kolla på:

http://bertil.com/BBTemplates/Generi...epslanguage=SV
Har läst det där. Men när jag ska föra över pengar går det inte!
Citera
2008-09-17, 03:23
Medlem
Barbafettos avatar
Du berättade inte att du läst där och försökt.. Därför fick du tipset.

Du har angivit ett konto att föra över pengar till antar jag? Det tar ett tag innan du ser pengarna på ditt konto! 3-5 dagar tydligen.

Funkar det inte så gör som de skriver på den sidan och kontakta deras kundtjänst.

Berätta gärna vad som var fel här i tråden sedan om fler råkar ut för samma sak!

Citerar från deras sida:

<<<För att ta ut de pengar som du har vunnit loggar du in och går sedan till "Mitt konto". Klicka på "Ta ut pengar" och ange sedan hur mycket du vill skall överföras från ditt spelkonto till till ditt angivna bankkonto. Du får ett kvitto på att överföringen har skett och pengarna syns på ditt bankkonto inom tre-fem bankdagar beroende på bankens rutiner.

Du kan kostnadsfritt göra ett uttag från ditt spelkonto per vecka. Därefter kostar varje uttag 30 kr som dras från det uttagna beloppet.

Om du tidigare inte angivit ett bankkonto kan du ange det i samband med att du gör en insättning till ditt spelkonto. Du kan även skicka/faxa in blanketten enligt instruktionen nedan.

Vill du ändra tidigare anmält bankkonto måste du skicka eller faxa in den blankett som du finner under "Mitt konto" / "Ta ut pengar", tillsammans med en kopia på ditt pass eller körkort (detta för din säkerhet). På blanketten finns även faxnumret och adressen.

Du kan även överföra pengar till din Neteller eller Click2Pay plånbok, se mer information ovan.>>>>
Senast redigerad av Barbafetto 2008-09-17 kl. 03:36.
Citera
2008-09-17, 11:38
Medlem
techno_the_kings avatar
Hittade lite info ang bonuspengar

Bonuspengar

2.15 Bertil kan från tid till annan tilldela bonuspengar till Spelare. Dessa medel redovisas separat. Bertil förbehåller sig rätten att inte tilldela och dra tillbaka bonuspengar. Bonuspengar kan inte tas ut från Spelkontot. Bonuspengar måste satsas på spel minst fem gånger innan dess eventuella vinster som härrör från bonuspengarna kan tas ut från Spelkontot.
Citera
2008-09-17, 12:12
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrinGGubben
Blev medlem på bertil.com då fick man 80 kr att spela för, nu har jag 300 kr men kan inte ta ut dom. Någon som vet hur mkt man måste omsätta pengarna? Eller går det inte att ta ut dom alls?

Det är väl som alla andra skitsidor: Lätt att vinna, men omöjligt att ta ut pengarna!
Citera
2008-09-17, 14:38
Medlem
En bonus måste ALLTID omsättas.

I Bertil Bingos fall ser det ut att vara 5 gånger, om man läser techno_the_king:s svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in