2002-09-25, 05:53
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Här kan ni se missilens färdväg:

http://perso.club-internet.fr/mouv4x8/11Sept01/A0052_Trou_Entree_Sortie_table1a.html

Vadfan har du inte gett upp än? Dags att sluta knarka tror jag. Det finns full begripliga förklaringar till dessa "fenomen". Utgångshålet tror jag kommer utav att planets ena motor har flugit genom byggnaden och efterlämnat hålet. Jag vill påpeka att jag inte är insatt i vare sig aviation eller terrorism eller hur USA behandlar sina medborgare. Men varför tror du USA skulle ha gjort detta för? Vill dom kriga mot fattiga muslimer i Afganistan så kan dom göra det UTAN att ta död på sina egna. Är det verkligen så svårt att fatta?

Angående WTC så kan jag säga att planets ena landingshjul flög 5 kvarter efter att det gått igenom hela WTC ena torn. Så därför tror jag att du kan skippa pratet om missiler och liknande.
2002-09-25, 11:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Citat:

http://perso.club-internet.fr/mouv4x8/11Sept01/A0052_Trou_Entree_Sortie_table1a.html

Vadfan har du inte gett upp än? Dags att sluta knarka tror jag. Det finns full begripliga förklaringar till dessa "fenomen". Utgångshålet tror jag kommer utav att planets ena motor har flugit genom byggnaden och efterlämnat hålet. Jag vill påpeka att jag inte är insatt i vare sig aviation eller terrorism eller hur USA behandlar sina medborgare. Men varför tror du USA skulle ha gjort detta för? Vill dom kriga mot fattiga muslimer i Afganistan så kan dom göra det UTAN att ta död på sina egna. Är det verkligen så svårt att fatta?

Angående WTC så kan jag säga att planets ena landingshjul flög 5 kvarter efter att det gått igenom hela WTC ena torn. Så därför tror jag att du kan skippa pratet om missiler och liknande.

Ponera att du har rätt Micke i det sagolika, att en ensam motor borrade sig igenom 3 av Pentagons ringar, vilket motsvarar en häftig färd på cirka 50-60 meter (kanske mer?) igenom Pentagons armerade material...men...var finns bildbevisen på denna motor???

Sedan apropå hur USA behandlar sina egna medborgare; när t.o.m. herr Roosevelt offrade 3000 av sina egna landsmän vid Pearl Harbor för att få ett incitament att få lov att gå in i 2:a Världskriget, skulle inte herr Bush vara kapabel att göra något liknande, för att få världsopinionen på sin sida att påbörja ett 10 år långt "terroristkrig" i mellanöstern? Härnäst är det Irak som står på tur, därefter kanske Iran eller Syrien...
2002-09-25, 11:22
Moderator
-Info-s avatar
"herr Roosevelt offrade 3000 av sina egna landsmän vid Pearl Harbor"

Var det amerikanarna som anföll Pearl Harbor?
2002-09-25, 11:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
"herr Roosevelt offrade 3000 av sina egna landsmän vid Pearl Harbor"

Var det amerikanarna som anföll Pearl Harbor?

Roosevelt hade förhandsinformation om att Pearl Harbor skulle anfallas av japanerna, men valde att låta det ske...

11 September - Ett nytt Pearl Harbor!!!

--------------------------------------------------------------------------------------

DAY OF DECEIT: The Truth About FDR and Pearl Harbor
by Robert B. Stinnett

Pearl Harbor was not an accident, a mere failure of American intelligence, or a brilliant Japanese military coup. It was the result of a carefully orchestrated design, initiated at the highest levels of our government. According to a key memorandum, eight steps were taken to make sure we would enter the war by this means. Pearl Harbor was the only way, leading officials felt, to galvanize the reluctant American public into action:

http://www.liberty-tree.org/ltn/dayofdeceit.html

--------------------------------------------------------------------------------------

Pearl Harbor: The Facts Behind the Fiction
by James Perloff

The raid on Pearl Harbor took the U.S. Pacific Fleet by surprise, but back in Washington, the Roosevelt administration was fully aware of the coming onslaught:

http://www.thenewamerican.com/tna/2001/06-04-2001/vo17no12_facts.htm

Deceit at Pearl Harbor highlights the fact that Roosevelt allegedly knew about the attack weeks before it occurred, yet kept this information from the public as a means of swaying public opinion in favor of joining the war after the attack had taken place. As the last surviving member of Admiral Husband Kimmel's (then Commander of the Pacific fleet at Pearl Harbor) staff, LTC Landis also serves to disprove that the lack of readiness for the attack was the fault of Admiral Kimmel.

The information found in Deceit at Pearl Harbor offers the reader a firsthand look at the attack on Pearl Harbor, and reveals shocking and disturbing information, some of which has never been in the public light until now. Dealing with the attack and the subsequent victory at Midway over the Japanese, turning the tide of the War in the Pacific, and, thus, signaling the end of World War II, Deceit at Pearl Harbor is a must read for history and war buffs, conspiracy theorists, and recreational readers. The book offers never before seen photographs, some taken by LTC Landis personally, and several appendices including information on Winston Churchill's warning to Roosevelt about an impending attack and a timeline of the events leading up to and following the attack on Pearl Harbor:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1588209628/qid=1019999698/sr=1-2/ref=sr_1_2/103-3395122-1748615

Här lite andra matnyttiga länkar kring förräderiet:

http://www.disinfo.com/pages/article/id1488/pg1/

http://www.independent.org/tii/news/001207Stinnett.html

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0743201299/ref=ase_disinformation/103-3395122-1748615

http://zgrams.zundelsite.org/pipermail/zgrams/2001-December/000152.html

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1568523475/qid=1019999453/sr=1-1/ref=sr_1_1/103-3395122-1748615

http://www.lewrockwell.com/north/north26.html

http://www.nypress.com/14/23/news&columns/wildjustice.cfm

http://www.ihr.org/jhr/v20/v20n6p70_Okeefe.html

http://www.ihr.org/jhr/v16/v16n2p25_Bishop.html

http://www.pearlharbor41.com/1stpage.htm

http://www.visiontv.ca/programs/insight/mediafile_March11.htm

http://www.antiwar.com/justin/j052501.html

----------------------------------------------------------------------------

fdr and pearl harbor: the foia revelations
by Doug Cirignano (Cirignano@aol.com) - August 19, 2001

Disinformation: Historians and government officials who claim that Washington didn't have a foreknowledge of the Pearl Harbor attack have always contended that America wasn't intercepting and hadn't cracked Japan's important military codes in the months and days preceding the attack. The crux of your book is that your research proves that is absolutely untrue. We were reading most all of Japan's radio messages. Correct?

Robert Stinnett: That is correct. And I believed that, too. You know, because, Life magazine in September 1945, right after Japan surrendered, suggested that this was the case, that Roosevelt engineered Pearl Harbor. But that was discarded as an anti-Roosevelt tract, and I believed it, also.

Disinformation: Another claim at the heart of the Pearl Harbor surprise-attack lore is that Japan's ships kept radio silence as they approached Hawaii. That's absolutely untrue, also?

Robert Stinnett: That is correct. And this was all withheld from Congress, so nobody knew about all this.

Disinformation: Until the Freedom of Information Act.

Robert Stinnett: Yes.

Disinformation: Is this statement true?--If America was intercepting and decoding Japan's military messages then Washington and FDR knew that Japan was going to attack Pearl Harbor.

Robert Stinnett: Oh, absolutely.

Disinformation: You feel it's as simple as that?

Robert Stinnett: That is right. And that was their plan. It was their "overt act of war" plan that I talk about in my book that President Roosevelt adopted on October 7, 1940.

Disinformation: You write that in late November 1941 an order was sent out to all US military commanders that stated: "The United States desires that Japan commit the first overt act." According to Secretary of War Stimson, the order came directly from President Roosevelt. Was FDR's cabinet on record for supporting this policy of provoking Japan to commit the first overt act of war?

Robert Stinnett: I don't know that he revealed it to the cabinet. He may have revealed it to Harry Hopkins, his close confidant, but there's no evidence that anybody in the cabinet knew about this.

Disinformation: I thought you wrote in your book that they did…That some of them were on record for . . .

Robert Stinnett: Well, some did. Secretary of War Stimson knew, based on his diary, and also probably Frank Knox, the Secretary of Navy knew. But Frank Knox died before the investigation started. So all we have really is Stimson, his diary. And he reveals a lot in there, and I do cite it in my book . . . You must mean his war cabinet. Yes. Stimson's diary reveals that nine people in the war cabinet--the military people--knew about the provocation policy.

Disinformation: Even though Roosevelt made contrary statements to the public, didn't he and his advisors feel that America was eventually going to have to get into the war?

Robert Stinnett: That is right. Well, his statement was, "I won't send your boys to war unless we are attacked." So then he engineered this attack---to get us into war really against Germany. But I think that was his only option. I express that in the book.

Disinformation: Who was Lieutenant Commander Arthur McCollum and what was his connection to the Pearl Harbor attack?

Robert Stinnett: He worked for Naval intelligence in Washington. He also was the communications routing officer for President Roosevelt. So all these intercepts would go to Commander McCollum and then he would route them to the President. There's no question about that. He also was the author of this plan to provoke Japan into attacking us at Pearl Harbor. And he was born and raised in Japan.

Disinformation: McCollum wrote this plan, this memorandum, in October 1940. It was addressed to two of Roosevelt's closest advisors. In the memo McCollum is expressing that it's inevitable that Japan and America are going to go to war, and that Nazi Germany's going to become a threat to America's security. McCollum is saying that America's going to have to get into the war. But he also says that public opinion is against that. So, McCollum then suggests eight specific things that America should do to provoke Japan to become more hostile, to attack us, so that the public would be behind a war effort. And because he was born and raised in Japan, he understood the Japanese mentality and how the Japanese would react.

Robert Stinnett: Yes. Exactly.

Disinformation: Has the existence of this memo from Commander McCollum ever been revealed to the public before your book came out?

Robert Stinnett: No, no. I received that as pursuant to my FOIA request on January 1995 from the National Archives. I had no idea it existed.

Disinformation: FDR and his military advisors knew that if McCollum's eight actions were implemented--things like keeping the Pacific fleet in Pearl Harbor, and crippling Japan's economy with an embargo--there was no question in their minds that this would cause Japan--whose government was very militant--to attack the United States. Correct?

Robert Stinnett: That is correct, and that is what Commander McCollum said. He said, "If you adopt these policies then Japan will commit an overt act of war."

Disinformation: Is there any proof that FDR saw McCollum's memorandum?

Robert Stinnett: There's no proof that he actually saw the memorandum, but he adopted all eight of the provocations--including where he signed executive orders . . . And other information in Navy files offers conclusive evidence that he did see it.

Disinformation: The memo is addressed to two of Roosevelt's top advisors, and you include the document where one of them is agreeing with McCollum's suggested course of action.

Robert Stinnett: Yes, Dudley Knox, who was his very close associate.

Disinformation: The "splendid arrangement" was a phrase that FDR's military leaders used to describe America's situation in the Pacific. Can you explain what the "splendid arrangement" was?

Robert Stinnett: The "splendid arrangement" was the system of twenty-two monitoring stations in the Pacific that were operated by the United States, Britain, and the Dutch. These extended along the west coast of the United States, up to Alaska, then down to Southeast Asia, and into the Central Pacific.

Disinformation: These radio monitoring stations allowed us to intercept and read all of Japan's messages, right?

Robert Stinnett: Absolutley. We had Japan wired for sound.

Disinformation: You claim that the "splendid arrangement" was so adept that ever since the 1920's Washington always knew what Japan's government was doing. So to assert that we didn't know the Japanese were going to bomb Pearl Harbor would be illogical?

Robert Stinnett: That is correct.

Disinformation: Your book claims that in 1941 Japan had a spy residing in the Japanese consulate in Honolulu.

Robert Stinnett: Japan secreted this spy--he was a Japanese naval officer--in Honolulu. He arrived there in March 1941 under an assumed name, and he was attached to the Japanese consulate there. But when the FBI checked on him they found out he was not listed in the Japanese foreign registry, so they were suspicious immediately. They put a tail on him. And then the spy started filing messages to Japan that we were intercepting. This was in a diplomatic code now. And so the FBI continued to tail him, and so did Naval intelligence:

http://www.disinfo.com/pages/article/id1488/pg2/
2002-09-25, 11:50
Bannlyst
Tycker synd om dem, nu närmast INFO, som nu gör sig besväret att bemöta Chockads dillerier. Allt är tidigare för ett antal månader sedan bemött och genomtröskat under ett antal trådar som Chockad då byggde upp. Och kom väl alla inblandade då fram till att Chockad var totalt rubbad med opåverkbara och fixa idéer, som det inte gick att tala reson med.

Ytterligare ett tecken på hans bristande sjukdomsinsikt är att han inte velat ikläda sig den för honom synnerligen behövliga utrustningen under http://zapatopi.net/afdb.html !!!

Jag rekommenderar att lysa frid över hans minne!!
2002-09-25, 12:07
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Citat:
Citat:

Ponera att du har rätt Micke i det sagolika, att en ensam motor borrade sig igenom 3 av Pentagons ringar, vilket motsvarar en häftig färd på cirka 50-60 meter (kanske mer?) igenom Pentagons armerade material...men...var finns bildbevisen på denna motor???

Sedan apropå hur USA behandlar sina egna medborgare; när t.o.m. herr Roosevelt offrade 3000 av sina egna landsmän vid Pearl Harbor för att få ett incitament att få lov att gå in i 2:a Världskriget, skulle inte herr Bush vara kapabel att göra något liknande, för att få världsopinionen på sin sida att påbörja ett 10 år långt "terroristkrig" i mellanöstern? Härnäst är det Irak som står på tur, därefter kanske Iran eller Syrien...

Men herregud!...bildbevis?...det är inte säkert att någon som har tagit bilderna lämnat till vederbörande myndighet. Altså jag söker inte den enkla sanningen och jag köper absolut inte allt som myndigheter försöker sprida, men ibland är det den enklaste anledningen den troligaste.

Dessutom! som läget ser ut just nu så går ju USA och England in i Irak helt utan bevis, inte fan har dom behövt kapa(eller bygga om flygplan för att fjärrmanövrera) in byggnader i vare sig USA eller England.

Det är jakten på massförstörelse vapen som dom använder som skäl till att gå in i Irak, tror att CIA skulle bygga upp en fabrik för tillverkning av dessa enheter för attt sedan få en anledning till bomba den?

USA behöver absolut inga döda civila amerikaner för att få en anledning till kriga. Det såg du väl i Jugoslavien? Milosevic var ju knappast ett hot mot USA? Eller?
2002-09-25, 12:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Micke skrev:

>>Men herregud!...bildbevis?...det är inte säkert att någon som har tagit bilderna lämnat till vederbörande myndighet. Altså jag söker inte den enkla sanningen och jag köper absolut inte allt som myndigheter försöker sprida, men ibland är det den enklaste anledningen den troligaste.<<

Om det nu hade legat en blottad Boeing-motor där mellan ring B och C, nog faen hade Pentagonpersonal och FBI-män legat runt den som iglar...

Jag menar, om man i ren desperation planterar ut en fejkad metallbit på gräsmattan, som man dessutom glömmer att sota ner lite grann, och fotar den ur en massa vinklar, tror du inte att man tagit en endaste stackars bild på motorn...???

Dessutom så lär man ju ha haft en hel del tid på sig att fota den...

Jag finner det inte det minsta enkelt att en Boeing 757 skulle ha kraschat mot Pentagon, utan att man kan visa upp den minsta lilla vrakdel...
2002-09-25, 12:38
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Micke skrev:

>>Men herregud!...bildbevis?...det är inte säkert att någon som har tagit bilderna lämnat till vederbörande myndighet. Altså jag söker inte den enkla sanningen och jag köper absolut inte allt som myndigheter försöker sprida, men ibland är det den enklaste anledningen den troligaste.<<

Om det nu hade legat en blottad Boeing-motor där mellan ring B och C, nog faen hade Pentagonpersonal och FBI-män legat runt den som iglar...

Jag menar, om man i ren desperation planterar ut en fejkad metallbit på gräsmattan, som man dessutom glömmer att sota ner lite grann, och fotar den ur en massa vinklar, tror du inte att man tagit en endaste stackars bild på motorn...???

Jag finner det inte det minsta enkelt att en Boeing 757 skulle ha kraschat mot Pentagon, utan att man kan visa upp den minsta lilla vrakdel...

Jamen vadfan lyssna på dig själv! Boeing är ett amerikanskt företag, det finns förmodligen tusentals lösa motorer att "plantera" ut på krasch platserna ifall dom velat.
2002-09-25, 12:42
Moderator
-Info-s avatar
"Jag menar, om man i ren desperation planterar ut en fejkad metallbit på gräsmattan, som man dessutom glömmer att sota ner lite grann"

Varför skulle den sotas ned ifall den slungades iväg innan bränsletankarna exploderade? Jag upprepar mitt svar från ett tidigare inlägg:

"Eldhavet skapades först när bränsletankarna exploderade. Det innebär att de främre delarna av planet inte åkte in i ett edlhav utan endast träffade hård betong. Jag vet inte exakt från vilken del denna del härör ifrån, men är det de främre delarna kan det förklara varför den inte är svart."
2002-09-25, 12:54
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
"Jag menar, om man i ren desperation planterar ut en fejkad metallbit på gräsmattan, som man dessutom glömmer att sota ner lite grann"

Varför skulle den sotas ned ifall den slungades iväg innan bränsletankarna exploderade? Jag upprepar mitt svar från ett tidigare inlägg:

"Eldhavet skapades först när bränsletankarna exploderade. Det innebär att de främre delarna av planet inte åkte in i ett edlhav utan endast träffade hård betong. Jag vet inte exakt från vilken del denna del härör ifrån, men är det de främre delarna kan det förklara varför den inte är svart."

Ja en märklig omständighet, men varför är du så engagerad i frågan? Jag skiter ärligt talat i om USA medvetet gjort detta, muslimerna runtom i världen behöver lite stryk för att inte kaxa så förbannat. I Afganistan börjar det ju till och med uytvecklas en viss demokrati som på sikt kan bli bra, tror du detta skett ifall USA inte bombat bort talibanerna? Nu står Irak på tur för att bli demokratiserade på ett hårt och brutalt sätt. Men både Irak och talibanerna har haft alla chanser i världen att undvika krig. Oavsett vad man tycker om USA:s roll som världspolis så behövs dom faktiskt. Och jag är glad att dom tar sitt globala ansvar, även om dom gör det för att gagna sina egna syften. Vi blir ju av med patrasket som på sikt hotar oss.

Fan om jag varit marinkårssoldat så jag tamefan anmält mig frivilligt till Irak kriget. Hoppas det börjar snart, skall bli kul att festa på fredagar och titta på CNN och se mörkgröna filmer från bombplanen.

2002-09-25, 13:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Micke skrev:

Jamen vadfan lyssna på dig själv! Boeing är ett amerikanskt företag, det finns förmodligen tusentals lösa motorer att "plantera" ut på krasch platserna ifall dom velat.

Dom tyckte väl att det inte skulle låta så trovärdigt i allmänhetens öron med en motor som borrat sig igenom 60 meter av armerad betong...

Så dom sket m.a.o. i att plantera ut någon motor där.
2002-09-25, 13:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

Jag finner det bara väldigt lustigt att den där lilla metallbiten skulle vara allt dom kunde uppbringa av Boeing-planet...

Och att den ser så pass välpolerad ut efter att nyss ha smackat in i en betongvägg...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in