2008-09-15, 21:55
Bannlyst
Hello,

Jag brukar själv besöka sidan pokerspel.org för att hålla mig up-to-date med bäst bonus mm.

Men har under senare tid börjat fundera ifall, pokerspel.org är riktigt seriöst eller inte. Syftar då på; ifall de talar gott om dem som ger bra betalt.
För deras lista över de bästa pokerrummen verkar inte leva så värst mycket. Även om jag dock kan förstå att favoritrummen kan tänkas stå sig väl.

Har ni själva någon sida utöver FB som ni skulle rekommendera?

Vad jag vill ha är heltäckande recensioner av både gamla/stora pokerrum och nya mindre kända. Vill veta vart jag skall tråla efter fisk mm.
Citera
2008-09-15, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Hello,

Jag brukar själv besöka sidan pokerspel.org för att hålla mig up-to-date med bäst bonus mm.

Men har under senare tid börjat fundera ifall, pokerspel.org är riktigt seriöst eller inte. Syftar då på; ifall de talar gott om dem som ger bra betalt.
För deras lista över de bästa pokerrummen verkar inte leva så värst mycket. Även om jag dock kan förstå att favoritrummen kan tänkas stå sig väl.

Har ni själva någon sida utöver FB som ni skulle rekommendera?

Vad jag vill ha är heltäckande recensioner av både gamla/stora pokerrum och nya mindre kända. Vill veta vart jag skall tråla efter fisk mm.
www.pokerforum.nu ? Kanske? De har ju forum för diverse pokerrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in