2008-10-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Gubbens min efter att ha kladdat på henne - priceless!

Undrar när man blir i den gubbens ålder..tror man att man fortfarande kan ragga på brudar som Parisa då?

Trodde han seriöst att "smekar jag henne lite så kommer jag säkert få dunka på henne nere i hytten om nån timme"...eller?
Citera
2008-10-07, 23:15
Medlem
edches avatar
Den där jävla Anita eller vad nu vakten heter är en riktig jävla fitta som jag önskar allt ont här i världen.
En sån där jävel som är så jävla tuff med sin batong. Usch och tvi!
Citera
2008-10-07, 23:19
Medlem
Tycker hon inte var så tuff..däremot framstår hon som jävligt korkad när hon går på tv-produktionsteamet fint att "lura" henne att visa batongen så att alla fördomar om vakter förstärks. Hade hon haft lite "fitta" i sig hade hon snäst av tv-teamet och sagt att "det bjuder jag inte på" eller dylikt.

Äh, vakt eller inte, hon verkar vara en jobbig fitta med 80-tals frilla hursomhelst!
Citera
2008-10-07, 23:25
Medlem
D Darkos avatar
Bartendern är helt priceless tycker jag, när han springer omkring o duckar för inbillade getingar o mumlar nåt om humlors små vingar, helt stirrig.
Hela programmet är så tragiskt att man vill gråta.
Citera
2008-10-07, 23:38
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Darko
Bartendern är helt priceless tycker jag, när han springer omkring o duckar för inbillade getingar o mumlar nåt om humlors små vingar, helt stirrig.
Hans biologilektion gick inte av för hackor heller
Citera
2008-10-08, 00:18
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Undrar när man blir i den gubbens ålder..tror man att man fortfarande kan ragga på brudar som Parisa då?

Trodde han seriöst att "smekar jag henne lite så kommer jag säkert få dunka på henne nere i hytten om nån timme"...eller?

Ja, självklart trodde han det! Han tycker säkert dessutom att det var hon som missade något.
Citera
2008-10-08, 01:58
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Angående Parisa och hennes namn så är det lustigt att ingen verkar förstått att hon inte är svensk och att Parisa inte är ett svenskt "wt- namn"
Svensk är hon troligen, men hennes rötter är ju onekligen från Iran så hon är ju IT givetvis! Irani trash alltså

Det första avsnittet var ganska kul men det här var ju WT-underhållning på hög nivå!

Just det, vad fan är vitsen med den där ordvitsen på slutet?
Senast redigerad av urbanexplorer 2008-10-08 kl. 02:10.
Citera
2008-10-08, 03:00
Medlem
Euroshoppers avatar
Parisa!!! så jävla bra.
Citera
2008-10-08, 03:15
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianenC2
´

Spelar d någon roll om hon är svensk lr inte?

Såklart det gör din dumma jävla åsna. Hur kan ett persiskt namn vara WT?
Citera
2008-10-08, 06:36
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brenke
Hans biologilektion gick inte av för hackor heller

vet ju inte vad han 'surrar' om. ganska trötta ögon, men verkar vara en skön person
Citera
2008-10-08, 07:43
Medlem
Hur fan kan ni vilja se Parisia eller va fan den där lilla subban heter. Var längesen jag blev så irreterad på någon. Det enda med den lilla slynan som faktiskt var kul var när hon sopade till gubben
Citera
2008-10-08, 11:37
Medlem
Paco.Escobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Såklart det gör din dumma jävla åsna. Hur kan ett persiskt namn vara WT?

i min bok är iofs WT ett "state of mind" snarare än en fråga om etnicitet... t.ex. "Baren-Meral" världens jobbigaste jalla, fortfarande tycker jag hon betedde sig WT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in