Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Men du är ju här och skriver Freddan så jag chansar. Har du någon typ av diagnos och isf vilken?
Det har jag faktiskt inte! Kanske kan verka som det i tv, men de klipper nog bara in det värsta.
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Så gott som tjänstefel att INTE använda Nokia när det gäller kartor/gps. Särskilt fel är ju för närvarande Apple så gör om och gör rätt till nästa resa

Det var faktiskt ios5 på telefonen när det spelades in. Men som sagt, Nokian har enligt mina upplevelser en bättre gps, så nog skulle jag använt den istället. ;-)
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Freddan vad har du gjort av din polare från det andra avsnittet? Och lite ot men är ganska nyfiken på hur du tillbringar dina typiska vardagar? Sitter du mycket och pundar med teknikgrejer och vad har du mer för intressen?
Har du någon gång testat att koppla upp ditt hem till internet så att någon liten asiat i japan kan flippa av/på dina lampor med bara en knapptryckning?
Jag och Alex är inte vänner längre. Vad som har hänt och varför tänker jag dock inte gå in på.
Det stämmer att jag är mycket teknikintresserad dock. Fast andra intressen har jag ju också, även om teknik är ett stort. ;-)
Angående lampstyrning via internet så har jag inte gått så långt än, även om jag nog vet hur det skulle gått att lösa tekniskt.
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Känner bara igen beteendet hos Freddan i några av de brukare jag har arbetat med genom åren.
Detta var intressant! Då jag ej har en diagnos så är ju den självklara frågan om det går att vinkla en person så att denne verkar annorlunda, eller om det är jag som är lite annorlunda. Känns som att en sådan bedömning är lättare att göra om man skulle sett ett helt oklippt material.