Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-30, 07:55
Medlem
Faerjan-Freddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Jag vill ha utförligt förklarat hur mycket manus du fick följa. Samt hur vinklat det är programmet är.

Jag har ju skrivit på ett kontrakt där jag har vissa restriktioner om vad jag får berätta. Dessutom kan jag inte svara på för hur vinklade de andra är.

Generellt kan man säga att tv-produktioner är vinklade på ett sätt för att skapa flest tittarsiffror. Detta kan vara både negativt och positivt för den deltagande. Hur det blir för vår del kan jag inte säga innan avsnittet sänts. Det jag kan säga vara att jag och min kompis var helt nyktra på inspelningen, så vi kommer ihåg allt som filmats.

Självklart har det innan programmet filmats gjorts en research på de personer som är med. Så troligen finns det en plan för vad som ska vara med och vad som inte är tv-värt. Men detta är ungefär vad jag vet om "manus-delarna".

/Freddan
Citera
2012-09-30, 08:13
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faerjan-Freddan
Jag har ju skrivit på ett kontrakt där jag har vissa restriktioner om vad jag får berätta. Dessutom kan jag inte svara på för hur vinklade de andra är.

Generellt kan man säga att tv-produktioner är vinklade på ett sätt för att skapa flest tittarsiffror. Detta kan vara både negativt och positivt för den deltagande. Hur det blir för vår del kan jag inte säga innan avsnittet sänts. Det jag kan säga vara att jag och min kompis var helt nyktra på inspelningen, så vi kommer ihåg allt som filmats.

Självklart har det innan programmet filmats gjorts en research på de personer som är med. Så troligen finns det en plan för vad som ska vara med och vad som inte är tv-värt. Men detta är ungefär vad jag vet om "manus-delarna".

/Freddan

När tänker du göra en bejublad comeback i TV-rutan igen då Freddan?
Citera
2012-09-30, 08:35
Medlem
Faerjan-Freddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
När tänker du göra en bejublad comeback i TV-rutan igen då Freddan?

I morgon! Missa inte!
Citera
2012-09-30, 09:42
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
I morgon! Missa inte!

Jag kommer att sitta bänkad.
Citera
2012-09-30, 10:39
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
I morgon! Missa inte!

Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jag kommer att sitta bänkad.

Jag kommer att sitta bänkad
Citera
2012-09-30, 12:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Någon annan än jag som hade extra svårt att relatera till dem raggande kvinnorna?
...undra hur man som kille ska leverera & samspela med det kotteriet så att det leder fram
till bordningen dom är ute efter.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-30 kl. 13:04.
Citera
2012-09-30, 17:08
Medlem
Ledarens avatar
Alltså var har hon ruggugglan Sandra Sterner tagit vägen? Har hon bett om att bli bortklippt?
Citera
2012-09-30, 18:13
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Alltså var har hon ruggugglan Sandra Sterner tagit vägen? Har hon bett om att bli bortklippt?

Vad menar du? Hon var ju med i ett avsnitt?
Citera
2012-09-30, 20:28
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Vad menar du? Hon var ju med i ett avsnitt?

Jo det första ja, men sen lovades det mer med henne i kommande avsnitt men något sånt har inte dykt upp ännu.
Citera
2012-10-01, 20:00
Bannlyst
Freddan!!!
Citera
2012-10-01, 20:02
Medlem
SithBoboSiths avatar
Jag tycker dom skulle ha parat ihop Jasmine och Freddan på en blinddejt, hade varit bättre kap än den där Magnus och Sandra, kanske en dubbeldejt, jag tror Freddan skulle vara grym på det.
Citera
2012-10-01, 20:04
Medlem
Ledarens avatar
Freddan, hur lärde du och Roman känna varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in