2008-12-05, 22:07
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Synd att det inte filmas ombord nu på färjan, skulle nog bli kul

http://www.nyan.ax/nyheter/index.pbs?news_id=38732

35 000 Euro är inte lite pengar och det kan inte vara svårt att lista ut vem som tog ut dom pengarna.
Citera
2008-12-05, 22:11
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasiek
Alls avsnitt finns gratis på kanal5.se

Jag såg reprisen på senaste avsnittet tidigare ikväll. Jag vet inte vad det är men jag blir så glad då ser sådana där program. Det är lite som ett reningsbad då man inser att man kanske inte är så jäkla korkad ändå i slutändan. Det finns dom som har det värre. Det är väl det det går ut på när man gör sådana program?
Citera
2008-12-05, 22:43
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
35 000 Euro är inte lite pengar och det kan inte vara svårt att lista ut vem som tog ut dom pengarna.

Pengarna har dom ju bl a fått från tomburkar så det räcker nog med ett par "kryssningar" så har passagerarna supit ihop till en ny fritidskassa
Citera
2008-12-06, 00:36
Medlem
Håkan var med i ett par sketcher i "Fredag Hela Veckan" i går.
Det var inga konstigheter. Helt naturligt levererade han några repliker, lugnt o sansat. Coolt.
Citera
2008-12-06, 00:40
Bannlyst
Nu skiter vi i Håkan. Han är inte så stor som alla tror och säger inklusive jag. Istället kan vi snacka om denna snygga vakt som är donna med blond hår. Hon verkar rätt dominant och så. Jag åker den 7 Januari, kanske ska man ragga på henne om hon finns på båten då
Citera
2008-12-06, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Håkan var med i ett par sketcher i "Fredag Hela Veckan" i går.
Det var inga konstigheter. Helt naturligt levererade han några repliker, lugnt o sansat. Coolt.

Håkan var väl inte med? Har laddat hem programet och jag såg inte till honom... Var det säsongsavslutningen han var med i?
Citera
2008-12-06, 03:10
Medlem
Vet inte vad du pratar om.

Tror du det är på något sätt troligt att jag skulle hitta på att Håkan var med i fredag hela veckan?

Han var förstås inte en av gästerna i soffan. Håkan serverade drinkar till de tjejer som brukar prata ungdomslingo. Det var inga konstigheter.
Citera
2008-12-06, 03:26
Medlem
plagueiss avatar
Han är ju roligare utan manus.
Citera
2008-12-06, 03:53
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinen
Nu skiter vi i Håkan. Han är inte så stor som alla tror och säger inklusive jag. Istället kan vi snacka om denna snygga vakt som är donna med blond hår. Hon verkar rätt dominant och så. Jag åker den 7 Januari, kanske ska man ragga på henne om hon finns på båten då
Jag antar att det är Anita du menar? Maken till maskulin översittare får man leta efter, de säger att skönheter sitter i betraktarens ögon - det vettefan.
Citera
2008-12-06, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Jag antar att det är Anita du menar? Maken till maskulin översittare får man leta efter, de säger att skönheter sitter i betraktarens ögon - det vettefan.

Precis. Det är Anita jag söker. Är det så hon heter? Satan så snygg hon är.
Citera
2008-12-06, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunstig
Jo det tänkte jag med på. Medans bögarna satt och fjollade sig satt hon med ett påklistrat leende och såg stelopererad ut.
Den ena bögen tycktes ju även avhålla sig från mat under resan.Någon som vet varför? Funderade på om han bara gick på någon bantningsdiet eller om han kanske intagit några linor av det vita guldet.

Han som blev utan mat var naturligtvis kvällens bitch. Kärleksgången var redan tömd och rengjord och för att slippa slabba på båten var det olämpligt med tarmpåfyllning från fel håll så att säga. Inga konstigheter alltså.
Citera
2008-12-06, 11:44
Medlem
WisteriaLanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinen
Precis. Det är Anita jag söker. Är det så hon heter? Satan så snygg hon är.

Gillar man dominanslekar kanske Anita kan var tjejen för dig Hon är rätt vältränad, kolla axlarna, men röven är platt som en pannkaka. På köpet ngt av det risigaste hår jag sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in