2008-11-12, 16:10
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyft
var det några slagsmål med anita eller vad vakten heter i detta avsnittet?
Nej, tyvärr. Bara raggningskurs och Arvingarna

Nästa vecka förhoppningsvis, saknar hennes myndiga röst och risiga hår...
Citera
2008-11-12, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Haha, trampade jag på en öm tå? Var inte meningen att prata illa om lille Håkan.

Nej du har rätt, grabben har nog en otrolig begåvningsreserv:
http://www.youtube.com/watch?v=v-6B3GMtZeU

Så vad fan ska han göra då? Ta livet av sig så att du slipper se honom?
Citera
2008-11-12, 21:40
Medlem
Paco.Escobars avatar
Christ... missade programmet i måndags men tack för webbtv.

i mina ögon kan programmet sammanfattas med:
1. Håkan vill ju bara maxa tv-tid. va fan ska han behöva gå upp till kaptenen för att veta huruvida han kommer att erhålla ett jävla diplom eller inte? Hur blev det en del av kaptenens ansvarsområden?
2. Dansbandsslynorna var precis så feta och fula man kan förvänta sig. jag hoppas verkligen att de får ligga med Arvingarna om de nu ska åka 60 mil för att se på en "konsert" på cinderella. verkar onekligen tjenis med bandet iaf med tanke på att de var nere och hälsade på i fettonas hytt
3. är det ingen som har varit inne på dejtingproffsens hemsida? de tar ta mig fan 8000:- för att man ska gå på ett jävla bootcamp en helg!!!! vilket jävla skämt asså. www.puartists.com

färjan levererar bra tv. fb måste få ihop en kryssning, vore glorious!
Citera
2008-11-12, 21:44
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
fb måste få ihop en kryssning, vore glorious!

oh herre jävlar, båten full av knarkare, hackare och pedofiler.
Citera
2008-11-12, 22:39
Medlem
mrBONDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
Christ... missade programmet i måndags men tack för webbtv.

i mina ögon kan programmet sammanfattas med:
1. Håkan vill ju bara maxa tv-tid. va fan ska han behöva gå upp till kaptenen för att veta huruvida han kommer att erhålla ett jävla diplom eller inte? Hur blev det en del av kaptenens ansvarsområden?
2. Dansbandsslynorna var precis så feta och fula man kan förvänta sig. jag hoppas verkligen att de får ligga med Arvingarna om de nu ska åka 60 mil för att se på en "konsert" på cinderella. verkar onekligen tjenis med bandet iaf med tanke på att de var nere och hälsade på i fettonas hytt
3. är det ingen som har varit inne på dejtingproffsens hemsida? de tar ta mig fan 8000:- för att man ska gå på ett jävla bootcamp en helg!!!! vilket jävla skämt asså. www.puartists.com

färjan levererar bra tv. fb måste få ihop en kryssning, vore glorious!

1. Är nog knappast Håkan som bestämmer hur mkt han skall synas i rutan.
Dessutom bestämmer han nog inte så mkt vad han skall säga (i TV) heller...
2. Tror knappast Arvingarna brytt sig om "slynorna" om inte TV varit där?
3. Jo.. bara o läsa tbax i tråden...
Citera
2008-11-13, 08:20
Medlem
100apor.ses avatar
Håkan e en skön lirare, inget snack om saken....alla har vi våra olika personligheter, och det är väl en jävla tur det!

Hoppas Håkan inser sitt värde o förhandlar lönen därefter!
Citera
2008-11-14, 19:32
Medlem
Amex88s avatar
Kollade på reprisen just nu, den Uppsala tjejen var ju jäkligt snygg faktiskt Inte den typiska Cinderella-åkaren? eller? jag har aldrig åkt själv.

Haha och raggningskursen var ju bara sjukt, om det kostade 8000kr för en helg...
Citera
2008-11-14, 22:11
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Var det samma ragningskurs som nån aspergare (som påminde om Bonde Fredrik) åkte på i Kanal 5´s Outsiders för nått årsedans?
Citera
2008-11-14, 22:22
Medlem
hellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsnatt
Var det samma ragningskurs som nån aspergare (som påminde om Bonde Fredrik) åkte på i Kanal 5´s Outsiders för nått årsedans?
Vet inte, men detta var iaf 100% uppgjort, alla medverkande i denna kursen var inblandande i det företaget, antingen som delägare eller som vänner till ägarna av företaget. Sjukt uppenbart med Dillman i huvudrollen som en lyckad klient och de 2 andra som knappt ville visa sig i bild.
Hur som helst, gratis reklamtid på tv5Nordic i ett helt program. Väldigt smart även om det kunde genomförts med en gnutta mer finess.
Senast redigerad av hello 2008-11-14 kl. 22:25.
Citera
2008-11-16, 12:31
Medlem
hummer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
oh herre jävlar, båten full av knarkare, hackare och pedofiler.

Passar ju som handen i handsken med tanke på vilken personal de anställer - alla creeps på ett ställe!
Citera
2008-11-16, 13:51
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100apor.se
Håkan e en skön lirare, inget snack om saken....alla har vi våra olika personligheter, och det är väl en jävla tur det!

Hoppas Håkan inser sitt värde o förhandlar lönen därefter!

Ähh, så jäkla korkad är han inte. Jag lovar att jag träffat många som är bra mycket mera imbecilla. Han verkar bra på det han gör. Han är bartender och mycket av en bartenders arbete går ut på att spela teater och säga det som gästerna vill höra. Då spenderar dom mera pengar vilket det hela går ut på. Jag är säker på att Håkan skulle kunna få arbete i de flesta barer.
Citera
2008-11-16, 14:54
Medlem
mretys avatar
Kolla vad jag hittade..

http://www.lunarstorm.se/mariachen

Känns hon igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto