Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-10, 21:16
Medlem
Skumfidusens avatar
Då min sambo pratade sönder halva programmet så vet jag inte riktigt allt som sades men å andra sidan var det inte det bästa programmet hitills vad jag kunde se.

sammanfattning:

* ännu en episod av pinsamme håkan (kanske borde döpa om serien till baren-Håkan..vad hände sen?),
människan går upp till kaptenen (i en nystryken skjorta *suck*) och frågar vad man ska ha för kläder med sig (varför inte fråga om matsäck också när man ändå har skolutflyktsnivå på det hela?)

* pinsamma pojkar betalar multum för att ragga på fulla tjejer (typ lägga skott på öppet mål)..lurad någon??

* arvingarna..tja vad kan man säga..de borde lagt av för längesedan.

* arvingarnas fans: kommentarer känns överflödiga
Citera
2008-11-10, 21:16
Bannlyst
Ska vi storma chatten som dom har på http://www.puartists.com/pickup-chat.php för dom har riggat frågorna... ställt flera frågor till töntarna...
Citera
2008-11-10, 21:26
Medlem
relativs avatar
Shit vad jag föraktar alla som håller på med såna där raggningskurser. Det var nästan för pinsamt att kolla på.
Citera
2008-11-10, 21:27
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Shit vad jag föraktar alla som håller på med såna där raggningskurser. Det var nästan för pinsamt att kolla på.

Ja det ilade i mina tänder.
Citera
2008-11-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockfan
Ska vi storma chatten som dom har på http://www.puartists.com/pickup-chat.php för dom har riggat frågorna... ställt flera frågor till töntarna...

Tror du att dom kommer att godkänna dom frågorna & sen svara? Det tror inte jag.. Eller kanske någon, efter att dom har funderat ut ett riktigt bra svar...
Citera
2008-11-10, 21:32
Medlem
audios avatar
Segt Färjan börjar bli. Raggningskurser och feta WT-brudar som åker 60 mil för att kolla Arvingarna.

Färjan verkar bli mer seriösare för varje avsnitt och delvis tråkigare. Det är väl liksom rätt så uppenbart vad folk egentligen vill se på en Finlandsfärja? Man behöver inte vara någon superproducent för att fatta det.

Mer CP-fylla, slagsmål, WT och udda personer åt folket!
Citera
2008-11-10, 21:40
Medlem
WisteriaLanes avatar
Håkan, tror jag gillade han lite i dagens avsnitt. Han känns ibland ärlig som ett litet barn. "Jag är faktiskt lite nervös när ...när jag ska upp till kapten. Ska jag kalla han kapten el bara säga hallå-hallå..."

Arvingarnas hardcore-fans, det mesta är sagt men, antingen är dom feta el mongon. Nåt annat verkar inte finnas. Noterade ni förresten jumbopåsen med kexchokklad i fettonas hytt ?

Annars var det ett tunt avsnitt, PUA...tråkigt. Skall det vara nån idé skall det vara en riktig loser som går runt, Dillman hade redan självförtroende nog. Hårdrockarn som dolde ansiktet mest hela tiden hade vart roligare.
Citera
2008-11-10, 21:57
Medlem
Citat:
Tänkte på samma sak... Hade mina polare och vänner fått reda på att jag åkt i väg på raggningskurs och att den kostar 8000:- så hade jag skämts ihjäl.

Vad synd det är om han när hans polare ser avsnittet och upptäcker att han sitter där och gömmer sig..
Citera
2008-11-10, 22:10
Medlem
Synvillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Jag tror att hela kursen var riggad, och att det bara var reklam för PUArtists. Det var säkert bara en person som kom på kursen, så fick ledarna betala sin vänner för att sitta där och låtsas deltaga i kursen. Ofta att en schleten gammal hårdrockare slänger ut 8K på en raggningskurs. Man fick ju te x aldrig se när dom raggade (kan ju iochförsig bero på att dom fick klippa bort det). Dill-man var skön iallafall

Håller fullständigt med. Det var super riggat. Tom Dill-man var riggad. Han är nog till stor sanolikhet den största riggen. Skulle inte förvåna mig om han här delaktig i detta bluff o båg företag som försöker tjäna pengar på osäkra människor med själförtroende i nere i skorna.
Den tönten till kursledare skulle ju själv behöva en kurs i allt och lite till.
Citera
2008-11-10, 22:16
Medlem
JHGFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Mer CP-fylla, slagsmål, WT och udda personer åt folket!
Jag håller med. Färjan blir tråkigare och tråkigare. Lägg fokus på ordningsvakterna när de tar hand om svinen istället. Jag vill se fulla idioter som slåss på dansgolvet, pervo-Hasse(62) som nyper tjejer i rumpan, pinsamma WT-brudar som bara är sig själva.
Citera
2008-11-10, 22:19
Medlem
Äminäms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WisteriaLane
Noterade ni förresten jumbopåsen med kexchokklad i fettonas hytt ?
rofl
Citera
2008-11-10, 22:19
Bannlyst
Trodde aldrig jag skulle säga det, men håkan kan faktiskt vara skön ibland. Visst han är lite konstig men ibland på ett bra sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in