2008-09-15, 15:14
Medlem
Hej,

Tänkte fråga hur vanligt det är, jag är nämligen lite mer än 21 år, och har bara varit med en tjej, en tjej jag är ihop med just nu.
Vårt sex har varit bra, och hon verkar nöjd med vårt sexliv.
Det var alltså med henne jag förlorade oskulden. Något som hon inte visste om, tills jag råkade försäga mig lite.

Hennes reaktion var att hon blev väldigt chockad, jag kände att det var enormt jobbigt av någon anledning att hon fick reda på att hon var den enda jag varit med.

Hon sa att hon inte alls hade trott det om mig (av någon anledning). Jag förklarade att jag har inte tagit så lätt på sex som andra, utan hellre velat ha det med en jag verkligen älskar.

Hon däremot har varit med en del (jag tror hon varit med en hel del, en sak som faktiskt har varit jobbigt rent psykiskt för mig)

Och min fråga är nu, vad tycker tjejer om killar som är så pass gamla (21) och har så pass lite erfarenhet,dvs bara varit med en enda tjej. Lyser det loser i skallen på mig ?

Jag vet att det säkert inte finns något generellt svar, men om någon tjej kunde säga vad ni tycker om en som bara varit med en vid 21-års-ålder, skulle det vara bra.
Citera
2008-09-15, 15:26
Medlem
blondinbeccas avatar
Så länge du är bra på det du gör så skulle det inte spelat nån roll för mig. Hellre 1 tjej än 40.

Jag och mitt ex hade lite problem med detta då han hade varit mer "slampig" än jag i det förflutna. Detta lärde mig en sak: prata INTE om tidigare sexpartners. Jag var ung då och visste inte bättre, men när jag träffar killar nu så bryr jag mig helt enkelt inte hur många resp. få dom har legat med. Vad tjänar det till? Inget förändrar ju siffran ändå.
Citera
2008-09-15, 15:31
Medlem
sommarlovs avatar
Spelar väl ingen roll?
Som om någon skulle dömma dig efter antal partner!
Citera
2008-09-15, 15:32
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Först skriver du såhär:

Citat:
Ursprungligen postat av lillbenjamin
Jag förklarade att jag har inte tagit så lätt på sex som andra, utan hellre velat ha det med en jag verkligen älskar.

Sen detta:

Citat:
Lyser det loser i skallen på mig ?

ljög du om det där att du "inte tar så lätt på sex, och vill hellre ha första gången med någon du älskar"?

En loser blir du ju bara om du själv tycker att du är en sådan. Om du tycker en sak och agerar på det sättet som du tycker (istället för att hyckla som alla andra gör) så ser jag ingen anledning till att hon borde tycka att du är en loser...
Citera
2008-09-15, 15:32
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinbecca
Vad tjänar det till? Inget förändrar ju siffran ändå.

Jodå, om du bara ligger med fler så.

On topic:
Det spelar väl ingen roll om du enbart varit med en eller med ett harem, du kanske är lite dålig i början, men du lär dig henne bättre. Eg. Om du legat med olika tjejer totalt 60ggr, eller enbart med samma 50ggr, så vet du bättre hur hon fungerar och hur du ska agera i sängen.

Om du sedan tycker att det är skämmigt att enbart ha legat med en så är det bara att hålla tyst om det.
Citera
2008-09-15, 15:43
Medlem
Tja! Är i en liknande situation där jag har betydligt mindre sexuell erfarenhet än min flickvän, men det har aldrig varit något problem för mig och tydligen inte heller för henne.

Det handlar egentligen inte om hur många du har varit med utan, precis som de andra säger, hur bra du är på det du gör.
För att ta ett ex så är jag den enda som lyckats få min flickvän att slappna av och få orgasm under sex samt fått henne att förstå vilken underbar njutning man kan få även på egen hand, något hon inte lyckats med tidigare. Detta tack vare att jag, precis som du, tar det hela lite mer seriöst och tycker att man ska ha en öppen dialog och inte vara rädd för att prova saker och ting och utvecklas med den man har (regelbundet) sex med.

Så, för att summera det hela i ett klyschigt filmcitat, "I don´t fear the ten thousands kicks you have practiced once, i fear the one kick you have practiced then thousand times."

Det handlar inte om kvantitet utan om kvalité!
Citera
2008-09-15, 15:45
Bannlyst
Citat:
Hej,

Tänkte fråga hur vanligt det är, jag är nämligen lite mer än 21 år, och har bara varit med en tjej, en tjej jag är ihop med just nu.
Vårt sex har varit bra, och hon verkar nöjd med vårt sexliv.
Det var alltså med henne jag förlorade oskulden. Något som hon inte visste om, tills jag råkade försäga mig lite.

Hennes reaktion var att hon blev väldigt chockad, jag kände att det var enormt jobbigt av någon anledning att hon fick reda på att hon var den enda jag varit med.

Hon sa att hon inte alls hade trott det om mig (av någon anledning). Jag förklarade att jag har inte tagit så lätt på sex som andra, utan hellre velat ha det med en jag verkligen älskar.

Hon däremot har varit med en del (jag tror hon varit med en hel del, en sak som faktiskt har varit jobbigt rent psykiskt för mig)

Och min fråga är nu, vad tycker tjejer om killar som är så pass gamla (21) och har så pass lite erfarenhet,dvs bara varit med en enda tjej. Lyser det loser i skallen på mig ?

Jag vet att det säkert inte finns något generellt svar, men om någon tjej kunde säga vad ni tycker om en som bara varit med en vid 21-års-ålder, skulle det vara bra.

Din flickvän verkar ju inte vara normalt funtad om hon blev chockad över att du var oskuld.
Citera
2008-09-15, 15:52
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brize

För att ta ett ex så är jag den enda som lyckats få min flickvän att slappna av och få orgasm under sex samt fått henne att förstå vilken underbar njutning man kan få även på egen hand, något hon inte lyckats med tidigare.

Äh, så sa hon bara för att göra dig glad

OnT: Tycker det är jättegulligt att du väntat på "den rätta". Konstigt att din tjej inte tycker det?
Citera
2008-09-15, 16:15
Medlem
Visst, det kanske är en aningen ovanligt (fast det säkert är mer vanligt än vad man tror) att vara oskuld när man är 21. Men din anledning verkar främst vara att du ville förlora oskulden tillsammans med någon som du älskar, vilket enligt mig är en väldigt bra anledning till att vänta, och inte pg a att du inte kunnat få nått.

Jag tycker att din flickvän borde känna sig hedrad istället för att bete sig som att du typ kommer från månen. Om jag fick välja hade jag hellre velat att min pojkvän varit oskuld än en föredetta "manwhore".

Jag tycker att du ska känna dig stolt över att du väntade tills det kändes rätt och jag hoppas att hon var värd att vänta på trots hennes omogna reaktion.
Citera
2008-09-15, 16:29
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:

Jag tycker det bara skulle varit bra om du hade varit oskuld om du skulle vara med mig. Även om du är 21.
Citera
2008-09-15, 16:33
Medlem
Samma sak för mig, är dock 19, när hon fick reda på det tyckte hon inte det spelade någon roll, bara sött om något. Har iofs märkt att det är jag själv som stör mig på mig själv, inte på tjejen, man kanske har ångest för att man inte tog mer chanser tidigare i livet eller något.
Senast redigerad av Flabbe1 2008-09-15 kl. 16:36.
Citera
2008-09-15, 16:54
Medlem
Witticisms avatar
Jag hade inte gillat det, om jag ska vara ärlig. Dels för att jag hade funderat på varför, dels på grund av den bristande erfarenheten. Det är faktiskt betydligt roligare att ha sex med någon som vet vad han gör. Dessutom har jag ju haft sex med en del, så det skulle kännas konstigt om han inte haft det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in