2008-09-15, 16:56
Medlem
Porsennas avatar
Varit med noll.

Men det är inget problem för mig, så du kan ta det lugnt. Jobba på med det du har uppnått.
Senast redigerad av Porsenna 2008-09-15 kl. 16:58.
Citera
2008-09-15, 16:59
Medlem
Var säker på att hon kommer dumpa dig snart och hoppa på nästa kille på direkten. Slampor gör så.
Citera
2008-09-15, 17:07
Medlem
Avantasias avatar
Hade jag haft en 21-årig pojkvän, vi hade ett tillfredsställande sexliv och det helt plötsligt kom fram att han varit oskuld skulle jag nog bli förvånad och antagligen lite sårad över att han inte anförtrott det åt mig. Men jag skulle inte tycka mer eller mindre om honom över en sån oväsentlig sak.

Om din tjej är vettig så bryr hon sig om vad ni har, inte vad du haft eller inte haft innan. Dock är det väl naturligt att hon blir chockad om du inte berättat något. Hon kanske inte trodde att det om dig för att du är bra i sängen trots brist på "träning" innan henne. Slappna av och haka inte upp dig på detta om ni har ett bra förhållande.
Citera
2008-09-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Jag hade inte gillat det, om jag ska vara ärlig. Dels för att jag hade funderat på varför, dels på grund av den bristande erfarenheten. Det är faktiskt betydligt roligare att ha sex med någon som vet vad han gör. Dessutom har jag ju haft sex med en del, så det skulle kännas konstigt om han inte haft det.

Behöver egentligen inte vara någon konstig anledning alls, vissa människor känner inte bara för att ta första bästa skank. Men seriöst känner en kille som är 18 år, han är oskuld, han är jättesocial, smart populär och omtyckt. Han säger att han inte tror att han skulle tycka om att gänga något random skank, han har haft massa chanser, men vill verkligen tycka om personen, annars blir det inget bra, och varför göra det isf? Han väntar på rätt person bara, och har haft oturen att ej träffat henne än. Vet att det är en sjuk sexhets i dagens samhälle, men alla behöver ju inte falla för det.
Citera
2008-09-15, 17:17
Medlem
weakhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warzius
Din flickvän verkar ju inte vara normalt funtad om hon blev chockad över att du var oskuld.
Precis.
Som tjej skulle jag nog bli glad av att veta att han inte knullar runt, nån slags säkerhets känsla.! Då han antagligen inte har några tankar på att börja göra det!
Citera
2008-09-15, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weakheart
Precis.
Som tjej skulle jag nog bli glad av att veta att han inte knullar runt, nån slags säkerhets känsla.! Då han antagligen inte har några tankar på att börja göra det!

Eller så får han panik när han börjar känna sig instängd och inser att han bara legat med en tjej när han velat ligga runt. Då kommer det inte gå bra
Citera
2008-09-15, 17:41
Medlem
buyzabas avatar
Vad är det med människor? Vem fan bryr sig egentligen? Uppenbarligen bara du själv? Livet går vidare. tydligen så sabbade du ju inte första gången, för hon sa ju att hon inte trodde det var din första gång. Alltså är du kanske bättre än de hon knullat som knullat fler gånger än dig! Grattis!
Citera
2008-09-15, 17:59
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Får jag fråga varför du undrar? Om du nu älskar din flickvän och hon älskar och accepterar dig och din korta "meritlista", who fucking cares vad andra tjejer tycker om saken?

Jag tog min pojkväns oskuld, och det stör mig inte mer än att han kanske kommer att längta efter andra sexpartners en dag. Men det får man försöka lösa då.
Citera
2008-09-15, 18:09
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Jag hade inte gillat det, om jag ska vara ärlig. Dels för att jag hade funderat på varför, dels på grund av den bristande erfarenheten. Det är faktiskt betydligt roligare att ha sex med någon som vet vad han gör. Dessutom har jag ju haft sex med en del, så det skulle kännas konstigt om han inte haft det.

Har du haft sex med någon som inte vet vad han gör? Hur gick det till?
Citera
2008-09-15, 18:56
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Har du haft sex med någon som inte vet vad han gör? Hur gick det till?

... varpå snubben mitt i sexakten utbrast: "VÄNTA LITE! Det här är ju inte köket, du är inte kylskåpet och jag häller definitivt inte upp ett glas juice. Jag ligger ju och KNULLAR!"
Citera
2008-09-15, 20:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillbenjamin
Hej,

Tänkte fråga hur vanligt det är, jag är nämligen lite mer än 21 år, och har bara varit med en tjej, en tjej jag är ihop med just nu.
Vårt sex har varit bra, och hon verkar nöjd med vårt sexliv.
Det var alltså med henne jag förlorade oskulden. Något som hon inte visste om, tills jag råkade försäga mig lite.

Hennes reaktion var att hon blev väldigt chockad, jag kände att det var enormt jobbigt av någon anledning att hon fick reda på att hon var den enda jag varit med.

Hon sa att hon inte alls hade trott det om mig (av någon anledning). Jag förklarade att jag har inte tagit så lätt på sex som andra, utan hellre velat ha det med en jag verkligen älskar.

Hon däremot har varit med en del (jag tror hon varit med en hel del, en sak som faktiskt har varit jobbigt rent psykiskt för mig)

Och min fråga är nu, vad tycker tjejer om killar som är så pass gamla (21) och har så pass lite erfarenhet,dvs bara varit med en enda tjej. Lyser det loser i skallen på mig ?

Jag vet att det säkert inte finns något generellt svar, men om någon tjej kunde säga vad ni tycker om en som bara varit med en vid 21-års-ålder, skulle det vara bra.

I mörkret är alla katter grå, brukar man ju säga. Du har alltså inte missat något.
Citera
2008-09-15, 21:29
Medlem
Skäggbiffens avatar
Jag tror inte det spelar någon större roll .. du behöver ju dock inte ta på dig en neongrön t-tröja där det står "Har enbart legat med en tjej".

Sedan kan man säkerligen konstatera att scorande handlar om utstrålning och hur man är mer än om hur många töser man har dragit över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in