2008-09-15, 04:27
Bannlyst
Shr r det fr att fatta mig kort; vill ha utfrlig hjlp hur man fr en nedladdad version av CS3 att fungera. Fattar inte hur man "crackar", och lnka helst inte till engelska sidor, det r de enda jag hittar och r ganska dlig p att frst alla termer, s om ngon vnlig FB-are kunde hjlpa mig vore den guld vrd. Har hittat versioner av CS3 som fungerar i 30-dagar enbart och sen ska man sl in ngon kod, ngon som vet om man kan f tag p dessa koder gratis ngonstans?

r som s att jag behver programmet till skolan, och kommer endast behva det hemifrn i en termin. S det knns lite dumt att lgga ut de antalet tusenlappar som jag sett att programmet kostar fr ett rs anvndande..

Tack p frhand!
Citera
2008-09-15, 09:18
Medlem
cannaBes avatar
Om du tankar en bra release s fljer det med en .nfo fil med information hur du installerar programmet. Eftersom du behver programmet i skolan utgr jag ifrn att du lser minst p gymnasiet och d borde du ha spass bra skills i engelska att du kan flja en guide p 2-3 punkter :P Skulle du nu inte gra det s kanske det ligger en serial i .nfo filen, anvnd den vid installation. Nr installationen r klar s ska du inte starta programmet utan byta ut exe filen som ligger i installationsmappen och byta ut den mot den crackade exe filen som ligger i mappen som heter "crack" p skivan med photoshop..

Blev kanske grtigt men du borde fatta

PEACE
Citera
2008-09-15, 10:40
Medlem
mumos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Eftersom du behver programmet i skolan utgr jag ifrn att du lser minst p gymnasiet och d borde du ha spass bra skills i engelska att du kan flja en guide p 2-3 punkter :P Skulle du nu inte gra det s kanske det ligger en serial i .nfo filen, anvnd den vid installation. Nr installationen r klar s ska du inte starta programmet utan byta ut exe filen som ligger i installationsmappen och byta ut den mot den crackade exe filen som ligger i mappen som heter "crack" p skivan med photoshop..

Blev kanske grtigt men du borde fatta
S dr brukade jag ocks gra nr jag hade en PC. Men nu nr jag frsker installera CS3 p Macen r det inte lika ltt d jag r en vldig nybrjare gllande Mac OS.

Finns ens .exe-filer p Mac OS?
Citera
2008-09-15, 16:23
Bannlyst
Om man fr hem en .exe fil p sin mac har man nog tankat fel va? Fr jag har inte ftt ngon .exe fil att funka iaf. Ngon som vet hur man gr med mac?
Citera
2008-09-15, 16:34
Medlem
sommarlovs avatar
Du gr naturligtvis till Adobes hemsida och hmtar 30-dagarsprogram fr MAC, inte PC!
Sedan letar du reda p en nyckelgenerator, kr den p kompisens PC.

Vldigt Off topic: MAC-gare stller s BASIC-frgor, r det bara jag som tycker det?
Det verkar som om ni sitter i skyddande OSX-skal, s fort ni behver rra er utanfr det blir ni helt spattiga!
Citera
2008-09-15, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du gr naturligtvis till Adobes hemsida och hmtar 30-dagarsprogram fr MAC, inte PC!
Sedan letar du reda p en nyckelgenerator, kr den p kompisens PC.

Det verkar som om ni sitter i skyddande OSX-skal, s fort ni behver rra er utanfr det blir ni helt spattiga!

Vart hittar man en nyckelgenerator?

Kanske ocks en basic-frga, vad vet jag? Nej, men det r sknt att sitta skyddad i sitt OSX-skal.
Citera
2008-09-15, 18:13
Medlem
Varfr Adobe CS3 fr? Kolla in pixelmator ist fr jag misstnker du pratar om Photoshop CS3?

Pixelmator r riktigt bra bildbehandlings/ritprogram och kostar bara en brkdel av Photoshop.
Citera
2008-09-15, 20:48
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov

Det gller vl generellt med bde Windows- och Mac-anvndare mer n specifikt just fr oss Mac-anvndare. Kolla vilket random win-forum som helst s kryllar det av trdar med vldigt, s kallade, "basic" frgestllningar.
Citera
2008-09-15, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ehnvis
Varfr Adobe CS3 fr? Kolla in pixelmator ist fr jag misstnker du pratar om Photoshop CS3?

Pixelmator r riktigt bra bildbehandlings/ritprogram och kostar bara en brkdel av Photoshop.

Men jag vill hitta ngot gratis alternativ d jag som sagt r student och inte har ens dom 59 dollar som programmet du tipsade om. Har ju hrt att Photoshop CS3 ska vara absolut bst, och att de gr att f gratis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in