2008-09-15, 01:04
Bannlyst
Min fråga är då; vilken voice changer anses som bäst?

Jag använder just nu AV Voice Changer Gold, typ.. sitter på jobbet och har inte tillgång till programmet, men det heter någonting i stil med detta.

I programmet finns det förutbestämda röstlägen, såsom "Girl 1" "Old Woman 1" samt "Horse".. Ni förstår vad jag är ute efter.

Då jag anser att dom förutbestämda lägena inte riktigt håller måttet så är jag ute efter någon som har dessa, fast bättre.

Kan även nämna att det ska utnyttjas i försäljning, då jag är en man men vill låta som en kvinna, för det säljer mer, vilket är bevisat rent statistiskt.

Så, all information är välkommen :-)
Citera
2008-09-15, 06:09
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard88
Min fråga är då; vilken voice changer anses som bäst?

Jag använder just nu AV Voice Changer Gold, typ.. sitter på jobbet och har inte tillgång till programmet, men det heter någonting i stil med detta.

I programmet finns det förutbestämda röstlägen, såsom "Girl 1" "Old Woman 1" samt "Horse".. Ni förstår vad jag är ute efter.

Då jag anser att dom förutbestämda lägena inte riktigt håller måttet så är jag ute efter någon som har dessa, fast bättre.

Kan även nämna att det ska utnyttjas i försäljning, då jag är en man men vill låta som en kvinna, för det säljer mer, vilket är bevisat rent statistiskt.

Så, all information är välkommen :-)

Jag är helt övertygad om att jag sett massvis trådar med precis samma frågeställning.
Citera
2008-09-17, 06:12
Medlem
[complex]s avatar
Här är nån gammal version...
http://www.mp3towav.org/AV-Voice-Changer/

Sjysst att veta att försäljare sitter med av voice changers och låter som tjejer hah..
Lär inte va vanligt, i hope.

Skippa att låta som en tjej. Låt som "the voice" iställer, eller nått..
Använd din vanliga röst. bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in