2009-10-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
... eller få en timeout så att hon får kraft att separera!

Ja, det hoppas jag att hon får kraft till.
Citera
2009-10-02, 18:01
Medlem
Fyfan vad jag hoppas att PappaPee-fanskapet åker in en gång för alla
Citera
2009-10-02, 18:24
Bannlyst
Kan ingen bli lite frdagsfyllesnäll och svara på mina tidigare frågor?!?!

Eller är fallet och tråden dött/död?
Ja, är det så här, så är det väl så "där" och då går väl idoten fri.

Nu när han hållt sig ett år så släpper han väl demonerna fria och tar sig en fylla.
Kul för Andrea.
Men hon får väl skylla sig själv och trösta sig med inkomsterna från boken.

Det är nästan så att jag börjar tvivla på hans skuld när jag sitter här i min ensamhet....
Citera
2009-10-02, 18:32
Bannlyst
Negerns agressivitet gör sig påmind hela tiden under rättegången.

Britta Svensson som bevakar rättegången skriver: När åklagaren frågar Andrea: "Varför sa inte Daniel, titta du blöder, vi måste göra något" får Daniel Wahlgren det ljudligaste av sina utbrott.
Han blir om och om igen så arg och irriterad på både den kvinnliga åklagaren och en tidigare flickvän som vittnar om att han ofta var våldsam, att det känns otäckt

http://www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1.1727855/britta-svensson-papa-dees-storsta-problem-upptradandet-i-hovratten

Papa Dee trodde jag i min enfald var ett av undantagen när det gäller negroiders våldstendenser - han verkade oftast rätt soft. Men där fick man...
Citera
2009-10-02, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Kan ingen bli lite frdagsfyllesnäll och svara på mina tidigare frågor?!?!

Eller är fallet och tråden dött/död?
Ja, är det så här, så är det väl så "där" och då går väl idoten fri.

Nu när han hållt sig ett år så släpper han väl demonerna fria och tar sig en fylla.
Kul för Andrea.
Men hon får väl skylla sig själv och trösta sig med inkomsterna från boken.

Det är nästan så att jag börjar tvivla på hans skuld när jag sitter här i min ensamhet....

Det har slagit mig också, men samtidigt så undrar ju hur hårt man kan knacka ett blockljus i bakhuvudet på sig själv. Det är ett jädrigt märkligt sätt att skada sig själv om man är lagd åt det hållet.

Och sen, varför blev han inte mer upprörd när han såg henne i trappen, ville ringa ambulans för att hon skulle få vård? I stället tog han in henne i lägenheten bara.

Om jag hittade kvinnan i trappen med andra människor så skulle jag fråga vad fan som hänt, kanske tro att någon av dem gjort henne nåt och ringa ambulans och polis.

Så nee, han är nog skyldig ändå. Och hon minns ju inte själv. Inte han heller.
Citera
2009-10-02, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strogus

Britta Svensson som bevakar rättegången skriver: När åklagaren frågar Andrea: "Varför sa inte Daniel, titta du blöder, vi måste göra något" får Daniel Wahlgren det ljudligaste av sina utbrott.
Han blir om och om igen så arg och irriterad på både den kvinnliga åklagaren och en tidigare flickvän som vittnar om att han ofta var våldsam, att det känns otäckt

http://www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1.1727855/britta-svensson-papa-dees-storsta-problem-upptradandet-i-hovratten

Papa Dee trodde jag i min enfald var ett av undantagen när det gäller negroiders våldstendenser - han verkade oftast rätt soft. Men där fick man...

Din avart gör mig nostalgisk.
Dina rasistiska åsikter gör mig lite lätt illamående.

Men jag håller med dig i att papa verkade vara en soft typ. Det är därför fallet intresserar mig.
Tyvärr känns det som att han redan har vunnit.
Trots att jag är övertygad om att han är skyldig.
Har FUP:n här och den är inte vacker.
Kommer dessutom ihåg hur Andrea desperat bloggade snart efter händelsen.

Nu har alla glömt, precis som pappa ville.
Jag tror att han är ett får i ulvakläder.
Helt klart!
Over and out!
Citera
2009-10-02, 19:16
Medlem
(卐)s avatar
Tycker han kan åka till hottentott ön jamaica och sitta och jama och ganja med sina homeboys..i Sverige har han gjort sitt
Han ar ett praktexemplar på våldsneger som inte tål marre, psykosiskt betende i himelens höjd..
Citera
2009-10-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strogus

Nej jag har stött ihop med Pappa Piss några ggr ute i vimlet på nattklubbar och kan intyga att fanskapet kan bli grinigt och få spel speciellt när han går på droger. Och nu finns det så mycket bevis så åker han inte in nu så tappar jag det absolut sista lilla lilla mikroskopiska uns av förtroende jag har kvar för det ruttna svenska orättsväsendet.
Citera
2009-10-02, 19:26
Medlem
Lönnfet

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=64703723&a lbumID=861697&imageID=12058729
Citera
2009-10-02, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback

Dina rasistiska åsikter gör mig lite lätt illamående.

Sorry om du mår illa men det gör jag också när jag läser om sådana här vidriga saker. Jag är faktiskt inte rasist utan bara en som är jävligt less på svarta mäns ständiga närhet till våld runt om i världen. Studera valfritt land i Afrika och påstå något annat. Riktiga rasister brukar hänvisa till negrers högre testosteronhalter när de nämner orsaker till negervåldet - kanske ligger det något i det? Bara för de stödjer en ideologi som många föraktar så behöver de ju inte ha fel i allt de säger...?
Citera
2009-10-02, 19:54
Bannlyst
Anine Bing gjorde en intervju med Andrea här http://209.85.135.132/search?q=cache:jW0kWIArzSkJ:www.finest.se/articles/article.php%3Faid%3D1694+Anine+Bings+blogg+och+en+ intervju+hon+..&cd=2&hl=sv&ct=clnk&gl=se men den finns inte kvar. Går det att gräva upp den på något sätt?
Citera
2009-10-02, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Anine Bing gjorde en intervju med Andrea här http://209.85.135.132/search?q=cache:jW0kWIArzSkJ:www.finest.se/articles/article.php%3Faid%3D1694+Anine+Bings+blogg+och+en+ intervju+hon+..&cd=2&hl=sv&ct=clnk&gl=se men den finns inte kvar. Går det att gräva upp den på något sätt?

Jaha?
Nä, Jag hittar inget.
Vad var det som var så intressant med den då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in