Det är ingen som reflekterat över att Betnér frågar sin publik om Papa Dem är skyldig och tusen pers vrålar "JAAAA" på turnén 'Tal till Nationen'? Kan bara tala för det tillfället jag själv såg det men vågar nästan påstå att det är samma på alla showerna. Riktigt kul var det och det hördes inte ett enda negativt svar på den frågan i Kalmar.
Och Mama Dem vägrar acceptera den kommentaren på sin jag-är-en-blåst-bimbo-blogg.
Utomlands är väl enda ställena han kan spela!? Vem fan vill köpa biljetter till Mr Blockljus nu?! Han lär ju iaf ha halverat köpare/besökare med denna situationen.
Ser fram mot att hovrätten ska ta tag i detta soklara fall!
Han är väl ingen stor artist utomlands? Den publiken borde vara mjölkad ganska snabbt.
Kan meddela att han har varit ute i Europa och turnerat med sitt band precis som om ingenting har hänt. Och Mama har varit med också.
Turnelistan finns på MySpace här: http://www.myspace.com/brooklynfunkessentialsmusic
Bandmedlemmarna är f.ö. övertygade om hans oskuld.
Tack för informationen! Jag har kollat länken och fattar det som att det inte är papadees band, utan att det är han som får följa med dem på deras europaturné typ. De är väl från New York där ju papadee inte lär kunna sätta sin fot på ett tag. Jag hittade ingen turnéplan på den där hemsidan, vart hän ska de härnäst?
Tack för informationen! Jag har kollat länken och fattar det som att det inte är papadees band, utan att det är han som får följa med dem på deras europaturné typ. De är väl från New York där ju papadee inte lär kunna sätta sin fot på ett tag. Jag hittade ingen turnéplan på den där hemsidan, vart hän ska de härnäst?
Det är ingen som reflekterat över att Betnér frågar sin publik om Papa Dem är skyldig och tusen pers vrålar "JAAAA" på turnén 'Tal till Nationen'? Kan bara tala för det tillfället jag själv såg det men vågar nästan påstå att det är samma på alla showerna. Riktigt kul var det och det hördes inte ett enda negativt svar på den frågan i Kalmar.
Och Mama Dem vägrar acceptera den kommentaren på sin jag-är-en-blåst-bimbo-blogg.
oavsett skyldig eller inte, så är det på gränsen till uppvigling.
oavsett skyldig eller inte, så är det på gränsen till uppvigling.
Nej fan, han kör aktuella saker i början och Papa Dems "snedsteg" har varit väldigt aktuellt. Om det Betnér sade är uppvigling så är Aftonlögnen och Expressen lika skyldiga.
Dessutom är ju det svenska rättsväsendet för tillfället av samma mening, eftersom han dömdes i tingsrätten.
För tillfället? Vilket resonemang. Ingen är dömd förrän en dom har vunnit laga kraft. DW-domen har överklagats av båda sidor och väntar på prövning i högre instans. Enbart om HovR fastställer TR-domen kan den ha någon om helst betydelse.
Såg PD med fru på arlanda i torsdags. Han hade med sig en stor myntpåse som han fick köra om i säkerhetskontrollen. Han försökte hålla en rätt låg profil