2008-10-21, 00:17
Medlem
obsolass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av säkert
nej det är definitivt inte andrea.

ok. tyckte mig se en likhet, men är inte så insatt...
Citera
2008-10-21, 00:19
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obsolas
Du har allt lyckats med att visa dina "fina" värderingar i de flesta av dina inlägg. Du visar upp ett fin bild av de som anser Mr Raggamuffin vara oskyldig!
Mina värderingar vad gäller det som ligger hos fogden kan vi nog diskutera, men av vissa anledningar kommer jag aldrig att betala det som ligger där, och då får man tycka vad man vill om det.
Å andra sidan så vet ingen heller bakgrunden till varför jag inte anser mig villig att betala detta.
Men hur som haver så lever jag gott ändå! (ja, KFM vet det men kan inget göra )

Återgå till trådens topic nu!
Citera
2008-10-21, 00:21
Medlem
Men vad tror du om Papa dems företag då? Går det bra eller? Hans lägenhet tycker jag inte uppvisar någon hög standard precis. Jag tycker jag har finare hemma om jag skall vara ärlig och då har jag inga dyra möbler heller (men kanske bra smak) eller lagt ner dyra pengar på tapeter e tc. Han lägenhet tycker jag var förvånansvärt sunkig, men det kanske också berodde på svartvita foton samt att det var stökigt och blod överallt..
Citera
2008-10-21, 00:24
Medlem
Måste väl vara en flashbackare som gjort den här?

http://thepiratebay.org/torrent/4443528/naughty_Papa_Dee
Citera
2008-10-21, 00:30
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthms Tjejen
Men vad tror du om Papa dems företag då? Går det bra eller? Hans lägenhet tycker jag inte uppvisar någon hög standard precis. Jag tycker jag har finare hemma om jag skall vara ärlig och då har jag inga dyra möbler heller (men kanske bra smak) eller lagt ner dyra pengar på tapeter e tc. Han lägenhet tycker jag var förvånansvärt sunkig, men det kanske också berodde på svartvita foton samt att det var stökigt och blod överallt..
Har ingen uppfattning om detta då jag inte haft anledning att kolla.
Men jag kan inte tänka mig att det är någon guldgruva precis. Å andra sidan så spelas trots allt hans musik vilket genererar en del pengar. Dessutom har han (haft?) uppdrag som både artist och programledare vilket trots allt brukar ge en del.
Men i övrigt har jag ingen uppfattning.

Inredningsmässigt blev jag nog lite chockad över inredningen. Jag har nog också uppfattningen att jag har både finare och bättre smak än dom.
Citera
2008-10-21, 00:36
Medlem
Det känns lite som att han levt med samma möbler i typ 20 år eller så..och inte brytt sig alls om att uppdatera.
Citera
2008-10-21, 00:37
Medlem
nosferatous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthms Tjejen

Här ser du deras lägenhet ser ut med lite bättre bilder
http://www.aftonbladet.se/hemtradgard/inredning/article2756649.ab?service=print
Citera
2008-10-21, 00:45
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Fast på vilket sätt gör förluster i ett aktiebolag det möjligt för bolagets ägare att plocka ut pengar för egen konsumtion utan att ta upp detta i deklarationen?

Känns som du kan glömma svar där, ParvixII
Citera
2008-10-21, 00:46
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatou
Här ser du deras lägenhet ser ut med lite bättre bilder
http://www.aftonbladet.se/hemtradgard/inredning/article2756649.ab?service=print
Ja, lägenhetens stil går ju väl ihop med hans musik.
Det är ingen flashig stil, men passar honom.

Själv skulle jag inte trivas i den stilen på inredning.
Citera
2008-10-21, 00:51
Medlem
På bild 7 så är bysten/statyn som han slog sönder nyligen.
Huvudet låg på golvet och resten av statyn stod kvar, känns som att han har slagit sönder den med något tillhygge!! (Hur skall annars bara huvudet flyga iväg till golvet??)
Kanske samma tillhygge som han slog Andrea med??

Nej inget speciellt med den inredningen. Gröna fula köksluckor där några är bortplockade= ännu fulare. Inrednigen känns inte vidare mysig utan mer som en enkel bar utomlands med diverse billigt hop-plock. Visst passar det hans stil men jag vill ha det mysigare..
Citera
2008-10-21, 00:56
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Nej det hade de ju inte enligt Tingsrättens dom, eller rättare sagt bevisen som fanns räckte till ringa misshandel d.v.s detsamma som du döms för om du örfilar någon lite lätt.
Det står helt klart att häktningstiden inte motsvarade brottets dignintet även om du kan sitta häktad för vilket misstänkt brott som helst.

Tiden han satt frihetsberövad berodde snarare på att utredningen tog tid.
Brottets dignitet är grov, och han hade ren och skär tur att komma undan så lindrigt. Nu är han såklart livrädd att åklagaren överklagar för det är välkänt att hovrätten nästan uteslutande dömer hårdare i misshandelsfall.
Ordföranden i tingsrätten och ytterligare 1 nämndeman ville ju döma för misshandel i hemmet också, men om det står 2-2 hos rätten går man generellt på den lindrigare uppfattningen.
Hovrätten - en helt annan femma
Citera
2008-10-21, 01:07
Medlem
Ja i hovrätten kommer han bli fälld, det är jag helt övertygad om!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in