2008-10-09, 01:36
Medlem
Hmm, intressant fall det här. Känner mig som en riktig gam som inte kan hålla mig från att vara inne och läsa.

Att Papa är skyldig känns minst sagt uppenbart. Men är det inte någon mer än jag som faktiskt kommer att sakna honom som programledare för P3 Rytm (han egen s.k. musik kan jag dock klara mig utan)? Där har han ju verkligen gjort en pionjärinsats.

Gillar för övrigt både Ike Turners, James Browns och George Jones musik (för att nämna några som var lite "fria" med händerna). Konst bedömmer man ju inte på samma sätt som många andra intressen. Skulle däremot t ex bli jävligt irriterad om Djurgården hade en lirare som Dulee J eller Joseph E i sitt lag (ja jag vet att Bapuba troligen ägnade sig åt samma saker i DIF som i Gefle, men det visste vi ju inte då).
Citera
2008-10-09, 01:39
Medlem
antitess avatar
Nej inte ölen MeMajk http://www.praktiskmedicin.com/sjukdom.asp?sjukdid=743
Citera
2008-10-09, 02:07
Medlem
Gosegrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Det ligger i negrernas natur att slå och misshandla kvinnor. All statistik visar på detta.
Och att komma med ett uttalande som detta, utan att backa upp med bevis för den statistik du hänvisar till, bevisar att du tillhör den mer innavlade delen av mänskligheten menar du?
Citera
2008-10-09, 02:13
Medlem
avans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosegrisen
Och att komma med ett uttalande som detta, utan att backa upp med bevis för den statistik du hänvisar till, bevisar att du tillhör den mer innavlade delen av mänskligheten menar du?

Och du är ju totalt jävla hjärndöd, som trots att det klart och tydligt står att jag citerar en kille som undrar när rasistkortet kommer fram, ändå missar detta och tar mig på fullt allvar. Jävla idiot.
Citera
2008-10-09, 05:37
Medlem
uetps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvis77
Att Papa är skyldig känns minst sagt uppenbart. Men är det inte någon mer än jag som faktiskt kommer att sakna honom som programledare för P3 Rytm (han egen s.k. musik kan jag dock klara mig utan)? Där har han ju verkligen gjort en pionjärinsats.

Ja jag kommer absolut att sakna honom. Tyvärr så blir det nog väldigt svårt för SR att hitta en bra efterträdare då Papa har hållit en hög standard under alla år.
Hans egen musik ja den kommer väl ingen sakna direkt.
Citera
2008-10-09, 07:56
Medlem
Laktostolerants avatar
"Han slog mig fem-sex gånger om året"

Före detta flickvännen talar ut. Papas framtid ser mörk ut...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3495509.ab
Citera
2008-10-09, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aftis
Mannen hade, när han kontrollerades, 2,0 promille i blodet.
Alkoholchock: Artisten var berusad av dödsdrogen.
Citera
2008-10-09, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Före detta flickvännen talar ut. Papas framtid ser mörk ut...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3495509.ab

På golvet i köket hittade poliserna ett sönderslaget blockljus. Det fanns både hårstrån och blod på ljuset. På köksluckorna och väggarna hade det stänkt blod och golvet var nedfläckat.

”Det var mycket blod, utspritt över hela lägenheten”, sammanfattar polisen.

Killen lär få det tufft i framtiden

Ett par dagar efter gripandet av artisten fick polisen ett samtal från en före detta flickvän till honom.

– Han slog mig fem–sex gånger varje år. Det var mycket våldsamt, berättade ex-flickvännen.

Hon säger att misshandeln alltid skedde i bostaden och utan anledning.

– Han såg bara svart, hamnade i någon slags trans där han bara slog och slog.
Citera
2008-10-09, 08:46
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards

Killen lär få det tufft i framtiden

Ja det får vi verkligen hoppas..
Citera
2008-10-09, 08:52
Medlem
KarlPs avatar
Kvinnan säger i förhör att hon bara har diffusa minnen av vad som hände i lägenheten. Hon säger att de bråkade och att hon sedan tog blockljuset och slog det i sitt eget huvud.

Stackars tjej. Hon säger vad som helst för att rädda honom trots hur han har betett sig mot henne.
Citera
2008-10-09, 08:54
Bannlyst
ja när nu exfrun går ut och backar upp åklagaren med nya saker så ligger han jävligt risigt till. de finns ju inga tvivel kvar tycker jag. varför skulle hon ljuga och säga att han misshandlat henne 5-6 ggt per år om det inte stämde? visst hon kanske hatar honom efter skilsmässan, men det är inte sannolikt att hon skull hitta på detta ändå om hon inte är helt psykotisk.
Citera
2008-10-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlP
Stackars tjej. Hon säger vad som helst för att rädda honom trots hur han har betett sig mot henne.
Och åklagaren sparkar på henne när hon ligger.

Faktum kvarstår: Varken f.d. eller nuvarande fru tyckte att hans beteende var ett tillräckligt problem för att be om hjälp med. Alla var nöjda tills polisen blandade sig i.
Senast redigerad av Syskon 2008-10-09 kl. 08:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in