Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jag uppmärksammade dig redan förra gången!! Låter som en väldigt trolig orsak, användare av steroider brukar ju ha lite problem med humöret om vi säger så.
Men jag undrade redan förra gången varför han käkar anabola, jag trodde inte han boxades mer än som hobby? Eller känner han att han behöver bli lite mer biff??
Kan anabola hjälpa mot viktökning?
'D har alltid rört på sig mycket. När han var yngre red han, spelade fotboll och badminton. Men även en person med bra grundförutsättningar känner av ett liv med mycket vägmat. Så i 25-års åldern började D gå till gymmet med personlige tränaren D-flex.
– Jag började likna Las Vegas-Elvis och kände att jag behövde ändra livsstil. Nu siktar jag på en fräschare Elvis, årgång -68. I dag försöker han träna tre till fyra gånger i veckan. Månaderna innan ett skivsläpp, en videoinspelning eller en turné blir mest intensiva – då är det viktigt att vara i form.
– Jag lever väldigt osunt i perioder, särskilt när jag är ute på turné. Men jag gör så gott jag kan för att leva nyttigt ändå. Jag äter inte efter gigen längre och ber om kokt potatis istället för flottig klyftpotatis med bearnaisesås som man alltid får.'