2008-09-22, 18:22
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardon
3: gången jag skriver det, se om någon uppmärksammar det nu - anabola steroider... (enligt en musiker jag känner).

Jag uppmärksammade dig redan förra gången!! Låter som en väldigt trolig orsak, användare av steroider brukar ju ha lite problem med humöret om vi säger så.

Men jag undrade redan förra gången varför han käkar anabola, jag trodde inte han boxades mer än som hobby? Eller känner han att han behöver bli lite mer biff??
Citera
2008-09-22, 18:23
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
99% av svenska folket har ingen som helst aning om vilka de olika "kanda artister" ar, som lopsedlarna skriver om sa fort det hander nagot. Det ar naivt att tro att alla laser Flashback.

Ja men Flashback + djungeltelegrafen då?
Citera
2008-09-22, 18:26
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardon
3: gången jag skriver det, se om någon uppmärksammar det nu - anabola steroider... (enligt en musiker jag känner).

Låter som en vettig förklaring!

Och då kanske DW kommer undan med Dr Jekyll och Mr Hyde-problematiken.
'Han ääääääääääääär så snäll, men dom där pillren..........'
Citera
2008-09-22, 18:29
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Frågan är om 'gemene man'/ genomsnitts tv-tittaren har känt till vad dessa har gjort.
Jag måste nog erkänna att jag själv inte vet så mycket om detta. (Förutom R då, och det har jag snubblat över på nätet.)

Som sagt, jag tror inte att Medel-Svensson ute i stugorna har en aning om de har incidenterna. Men aven inne i Stockholms innekretsar och mediakretsar, nar man vet vilka de ar, struntar man i det. Det ar kul att skvallra om, bara. Men nagra veckor senare ar det 'business as usual' igen.

Kolla pa Elfsberg, att han kan fortsatta sin karriar ar ju en gata.
Citera
2008-09-22, 18:33
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Som sagt, jag tror inte att Medel-Svensson ute i stugorna har en aning om de har incidenterna. Men aven inne i Stockholms innekretsar och mediakretsar, nar man vet vilka de ar, struntar man i det. Det ar kul att skvallra om, bara. Men nagra veckor senare ar det 'business as usual' igen.

Kolla pa Elfsberg, att han kan fortsatta sin karriar ar ju en gata.

Det ar ju inga diskusssioner att Papa inte kommer att ha nagra som helst problem att greja nya skitsnygga flickvanner i framtiden, om han nu rakar sla ihjal frugan sin eller om hon ar smart nog att dra. Precis som Ramberg.
Citera
2008-09-22, 18:41
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Men kan det verkligen bli 'business as usual' om Medel-Svensson (under 45 då) får veta vem 'den häktade artisten' är? De personer du nämnde har/hade ju en målgrupp som inte hade internet när det begav sig!
Har vi nåt liknande fall innan DW's, som kan ge antydan om utgången?
Ekonomiska brott eller alkohol- eller narkotikamissbruk behöver vi inte bry oss om.
Citera
2008-09-22, 18:44
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jag uppmärksammade dig redan förra gången!! Låter som en väldigt trolig orsak, användare av steroider brukar ju ha lite problem med humöret om vi säger så.

Men jag undrade redan förra gången varför han käkar anabola, jag trodde inte han boxades mer än som hobby? Eller känner han att han behöver bli lite mer biff??

Kan anabola hjälpa mot viktökning?

'D har alltid rört på sig mycket. När han var yngre red han, spelade fotboll och badminton. Men även en person med bra grundförutsättningar känner av ett liv med mycket vägmat. Så i 25-års åldern började D gå till gymmet med personlige tränaren D-flex.

– Jag började likna Las Vegas-Elvis och kände att jag behövde ändra livsstil. Nu siktar jag på en fräschare Elvis, årgång -68. I dag försöker han träna tre till fyra gånger i veckan. Månaderna innan ett skivsläpp, en videoinspelning eller en turné blir mest intensiva – då är det viktigt att vara i form.

– Jag lever väldigt osunt i perioder, särskilt när jag är ute på turné. Men jag gör så gott jag kan för att leva nyttigt ändå. Jag äter inte efter gigen längre och ber om kokt potatis istället för flottig klyftpotatis med bearnaisesås som man alltid får.'
Citera
2008-09-22, 18:47
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Det ar ju inga diskusssioner att Papa inte kommer att ha nagra som helst problem att greja nya skitsnygga flickvanner i framtiden, om han nu rakar sla ihjal frugan sin eller om hon ar smart nog att dra. Precis som Ramberg.

Det får vi nog tyvärr leva med ja, men 'karriären'...
Citera
2008-09-22, 19:02
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Det får vi nog tyvärr leva med ja, men 'karriären'...

VArfor skulle folk sluta lyssna pa hans musik for att han pucklar pa frugan hemma??

Folk slutar ju inte titta pa Aktuellt bara for att Elfsberg ar en sexuell sadist.

Och Ramberg ar ju lika aktiv som alltid, med filmer och teater.

Nar det kommer till kritan skiter folk i andras privatliv aven om de ar riktiga praktsvin.
Senast redigerad av Thomas_LA 2008-09-22 kl. 19:06.
Citera
2008-09-22, 19:23
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
VArfor skulle folk sluta lyssna pa hans musik for att han pucklar pa frugan hemma??

Folk slutar ju inte titta pa Aktuellt bara for att Elfsberg ar en sexuell sadist.

Nar det kommer till kritan skiter folk i andras privatliv aven om de ar riktiga praktsvin.
Tja,
https://www.flashback.org/showthread.php?t=102018
https://www.flashback.org/showthread.php?t=397457
Citera
2008-09-22, 19:25
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Lyssnar nån på hans musik ärligt talat?
Har inte hans karriär mest besått i att vara 'kul snubbe som diggar reggae'?

Citat:

Vi kom ju överens om att 'Svensson' inte kände till dessa personers 'snedsteg', eller hur?
Citera
2008-09-22, 19:30
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Lyssnar nån på hans musik ärligt talat?
Har inte hans karriär mest besått i att vara 'kul snubbe som diggar reggae'?

Ingen aning. Jag vet inte ett smack om hans musik eller karriar

Citat:
Vi kom ju överens om att 'Svensson' inte kände till dessa personers 'snedsteg', eller hur?

De kanner inte till Papas snedsteg heller.

Men personernas narmaste krets, arbetsgivare etc. i Stockholm, gor det ju. Och de skiter i vad de gor pa icke-arbetstid. Sa lange de gor ett bra jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in