Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Ett scenario är att det börjat som han säger. Hon blev medvetslös efter att ha slagit i huvudet när han knuffade henne.
Han trodde hon var död och greps av panik och lyfte in henne i bilen.'
Fast, hon kanske inte dog, utan vaknade i bilen när han skulle dumpa henne, och då dödade han henne på något sätt. Därav den stora blodmängden i bilen och på den upphittade mattan.
Ja....usch. Men då är han ju verkligen en psykopat som inte ringde 112 istället för att döda/dumpa henne. Jag lutar ändå år att han kanske dumpade henne när hon var halvdöd, att han trodde hon var död...men att hon kanske låg och led i skogen och frös ihjäl
Något säger mg att den här mannen måste vara psykopat eller haft en rejäl chock. Frågan är varför han uppenbart undanhåller och ljuger om det här. Vad fan ville han undanhålla kroppen för och tramsade om att han inte kom ihåg gömstället? Varför dröjde utsagan om det olyckliga slaget så länge?
OM det nu är så att han råkade slå så olyckligt att hon föll kommer folk att tycka illa om att han slog, men de flesta lär ändå ha viss förståelse för att det var en olycka att hon dog och att det är förfärligt. Däremot tycker JAG han framstår som jäkla osympatisk när han tramsar och det gör mig misstänksam.