Citat:
Ursprungligen postat av
RickyBalboa
Har läst en del i tråden.
Skulle sonen kanske vara inblandad och ringt efter pappsen som städat upp och dölja spår av att hon blivit utnyttjad.
Allt verkar väldigt luddigt och undrar om sanningen nångång kommer fram
Allt pekar emot Tonis son som den verkliga förövaren. Mötet var med största sannolikt förbestämt och Tonis snack om att han bytte byxor för att han ramlade i lera är bara löjligt. Ingen bil hade någon skada så att tro att de bara börjat bråka apropå ingenting är skrattretande. Antagligen kände Tonis son Carolin och jag tror att dessa två hade en affär som Carolin valde att avsluta varpå sonen i vredesmord dödade henne och Toni hjälpte sin son med kroppen och erkände allting själv. Polisarbetet i detta fall är på sådan amatörnivå i min ögon att det liknar ingenting nästan. Så lyssna på din egna röst och dra egna slutsatser.
Jag behöver inte ha rätt även om jag har material som stödjer min tes. Dock att kalla en oliktänkande troll som Batman gör visar på en infantil syn på en seriös diskussion som han uppenbarligen inte klarar av att föra. Jag har inte hängt i över 5 år i denna tråd bara för att skoja/trolla till det...