Jag har också lyssnat på P3-dokumentären och det kändes som jag åkte tillbaka i tiden till 2008, eftersom jag var så engagerad i fallet då.
Jag tror inte heller på Tonys version, dessutom ändrar han den. Tycker det är konstigt att han ljög om det (hur det gick till rent fysiskt) samtidigt som han angav kroppens plats, fattade han inte att de skulle kunna tekniskt bevisa emot hans historia?
Det kändes jobbigt att höra när de berättade att han skjutit henne och sedan hade hon kröp hon flera meter innan han sköt henne i huvudet.
Jag tror det gick till såhär:
Han har visat skam för detta och för sina problem med alkohol.
Så jag tror vissa delar av hans historia är sann.
Jag tror att han körde alldeles för fort/vårdslöst på parkeringen och hon faktiskt, ordentlig som hon verkade vara, kommenterade hur han körde. Han kanske var full eller bakfull och därför lämnade jakten den dagen. Varför han var just där och varför ingen sett dem vet jag inte.
Hon kanske till och med kommenterade att han luktade sprit och han blev rädd att hon skulle ringa polisen. Därför tror jag han smackade till henne så hon tuppade av. Vid det här laget borde han varit ännu mer rädd att hon skulle ringa polisen när hon vaknade upp, så han bestämde sig för att döda henne, men inte där då det var för riskabelt.
Att han tuttade henne på eld tror jag beror på sexuella övergrepp, de nämnde i dokumentären att han inte ville tända eld på hennes ansikte då det kändes fel utan tände istället på underkroppen. Tycker detta är ologiskt. Varför tända eld på kroppen öht isf? Om det inte var för att dölja våldtäkt? Trodde han hela kroppen skulle brinna hur lätt som helst? Känns inte så troligt.
Jag tycker man kan vända allt han säger.
Han ljög om hur händelseförloppet gått till helt, verkar det som.
Hon var elak så han blev arg = hennes fel att han slog henne. = troligen så var hon inte otrevlig och han mördade henne av egna egoistiska orsaker.
Han eldade på underkroppen för han ville inte förstöra hennes ansikte, inga sexuella övergrepp = sympatiskt av Toni

= han hade troligen varit på henne sexuellt.
osv.