Citat:
Ursprungligen postat av F.Zappa
Välkommen till denna tråd Jackie, en makalös entre vill jag säga !
Well vi är ca 18500 personer som bor här uppe och många av dem påstår säkert oxo en massa om detta mordfall. Men du kan vara helt lugn, spåret med Tonis son är utredd och prövad av polisen, läs FUP. Att Carolin skulle ha en affär uppe i Gällivare när hon själv bor i Piteå utan att någon märkt något, vet du hur långt det är mellan dessa orter?
Att det skulle finnas bilder på Carolin och Tonis son, dessutom att ALLA känner till dem, otroligt korkat påstående vill jag säga !
Men du kanske är lite överdoserad av diverse protein pulver efter ditt senaste träningspass?
Hej F.Zappa!
Tack för ditt vänliga svar! Alltid kul att man får ett sånt fint bemötande
Jo jag vet att de är långt mellan dessa orter.
Du hade några funderingar somm jag hoppas kunna svara på...
Jag har inte sett dessa bilder, en som jagat med denna son ska ha sagt det.
Han ska tydligen vara speciell enligt denna man. Han påstår även att många omständigheter som kommit upp inte tagits med i tidningarna därför denna uppsjö av teorier av skvallerkärringar.
Har själv sommarstuga i norrland och vet hur snacket på byn kan gå.
Jag vet inte om rätt person har dömts men jag tror det.
Vet inte heller om de hade en affär ihop, jag påstår inte detta denna jaktkamrat påstår det.
Det jag skrev i mitt första inlägg i tråden var ett citat av jaktkamraten återgett så gott som jag kommeri håg det.
(är just nu inte hög på protein pulver även om de snortas för bättre upptagningsförmåga)
Mvh Jacke-jr