Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Kan någon vara snäll och uppdatera mig, jag har inte varit här på ett tag....
Menar Sverigegrabben att mördaren går lös? Vem är det i så fall??
Varför skyddar Toni h*n??
Menar ni andra att Toni är skyldig? Har han gjort allt det som han dömts för?
Ensam?
Jo jag menar att Toni inte är mördaren och bevisen är som följer:
1. Toni skulle aldrig kunnat bära Caroline Stenwall som vid tiden för mordet vägde 90 kg. Toni var klent byggd och tärd av ett alkohol och pillerberoende. Toni måste ha haft en medhjälpare för detta. Min teori är att Toni var medhjälparen och därför har hjälpt till att bära kroppen.
2. 2 vittnen sägs ha sett Toni Allden då han fick ett telefonsamtal och sedan åkte iväg. Hans egen historia är att han skulle byta byxor och att de blev smutsiga då han ramlat i en dypöl.
3. Stenbron där Caroline bragts om livet är en plats där bilar kommer med allra minst 5 minuters mellanrum och på denna tiden skulle Toni ha burit den 90 kg Carolin ensam dränkt henne i bensin hunnit flytta kroppen några gånger och tänt på. Inte sannolikt.
4. Hur vet man då att Carolin inte har blivit lyft? Jo eftersom inte ett enda fiber har hittats på marken och det visar att hon inte blev släpad.
5. Både Carolin och Tonis bil hade inga som helst repor bucklor skador osv på sig överhuvudtaget så jag tror därför inte på Tonis historia utan tar det logiska alternativet att han täcker upp för någon.
6. Toni är tidigare ostraffad och därför är det inte sannolikt att han begår det här brottet.
7. Jag har också sett förhörsvideona med Toni och där ser man att han döljer någonting mer än bara detaljer om brottet hans berätelser går isär och då menar jag inte att han inte berättar om brottets vidrigheter ty dessa berättar han om ivrigt utan att han vill milda sitt straff utan att berätta om brottets verklighet och den är att den att han har haft en medhjälpare. Toni döljer den riktiga gärningsmannen.
8. Sist och kanske det minst viktiga men ändå nämnvärda indiciera mot hans skuld är att en användare här vid namn Bushtucker har sagt att det var känt i inofficiela kretsar att polisen ska ha haft en backroom deal med Toni Alldens son vilket är skumt... väldigt skumt!
Slutsatsen är följande: Tonis son eller någon släkting ligger bakom detta och han har täckt upp för denna person. Jag beskyller ingen direkt nu men bara det faktum att Toni förmodligen är oskyldig och att detta fall är en katastrof. Toni må ha varit dum och att den riktiga mördaren går fri är någonting förskräckligt. Vissa här säger att han bara får skylla sig själv men de är idioter. Vi kan inte bara tro på allt någon säger då hammnar vi i samma båt som med Thomas Kvick och hur många har inte dåren Van Der Kwast låtit gå fria då tror du?
Många här kommer att säga att jag är galen och det är för att de inte kan acceptera att mördaren inte är vem de tänkt sig och att rättvisan inte alltid segrar. Tänk själv och förkasta mina bevis om du vill men först efter du har reflekerat över dom!
Tänk alltid själv!
MVH Sverigegrabben