Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2008-09-16, 18:56
Medlem
knoxahs avatar
Hmm, nu frågade apotekerskan om jag ville ha Zolpidem istället för Stilnoct. Vafan, Stilnoct kostar 107 spänn och Zolpidem 47.50?

Nåja, fick ändå ut ett 30-recept till i dag (lol) och om tio dagar får jag ta ut ett till så om jag inte äter något innan dess så har jag 760 mg zolpidem om jag inte tar några av de jag har kvar nu.
Citera
2008-09-16, 19:54
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasersPekfinger
Ja, jävlar vilken dålig balans man får!

Det är ett av tecknen på att det sätter igång för mig, ifall jag inte gör något speciellt. Ifall jag, trots att det känns som jag går normalt, ramlar in i grejer så är jag påverkad!

Ja, det är det minsta man kan säga! Och avståndsmätningen är fucked up!
Jag går in i saker hela tiden, och när jag ska stänga dörrar tex så missar jag alltid handtaget med flera decimeter.

Men första tecknet för mig när dom sätter igång är färger, alla färger blir så mycket starkare och klarare (+ att allt rör på sig, skrivbordet böljar som en våg osv).
Men jag har som sagt försökt sluta med att sitta vaken när jag har tagit dom, för ångesten är inte att leka med. Jag vill aldrig kolla igenom mobilen dagen efter, för jag har alltid skickat minst ett sms till någon jag inte ens vill prata med.
Citera
2008-09-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Du vågar kasta i dig ca 2 till (10mg)

Studier visar att ca 2gram krävs för en chans till att dö.

Jag själv försökte en gång, tog 1.7g och vaknade enbart i blod (Näsblod)
Dock hela sängen fylld förövrigt, Ingen trevlig upplevelse och gjorde inte saken bättre..

Men ja du vågar dra i dig en till... 10mg är absolut det man tar.
Fjantigt att du ens fick 5mg, du lär inte vara ett år över 15.

Du käkade 170 st 10mg? Då är du antingen galen eller snackar skit.
Vid lätta sömnbesvär skrivs ofta 5 mg ut (och jag är en jäkla bit över 15)
Citera
2008-09-17, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Ja, det är det minsta man kan säga! Och avståndsmätningen är fucked up!
Jag går in i saker hela tiden, och när jag ska stänga dörrar tex så missar jag alltid handtaget med flera decimeter.

Men första tecknet för mig när dom sätter igång är färger, alla färger blir så mycket starkare och klarare (+ att allt rör på sig, skrivbordet böljar som en våg osv).
Men jag har som sagt försökt sluta med att sitta vaken när jag har tagit dom, för ångesten är inte att leka med. Jag vill aldrig kolla igenom mobilen dagen efter, för jag har alltid skickat minst ett sms till någon jag inte ens vill prata med.

Jag har klarat av avstånd rätt bra tror jag. Det är mest balansen (och hjärnan) som är skum.

Jag har som mest tagit tre samtidigt. Två i magen och en i näsan. En gång två i näsan. Alkohol inblandat en gång också. Har inte varit nog för att hallucinera för mig. Har inte sett minsta färgförändring ens, men jag vill inte ta mycket mer samtidigt med tanke på hur personlighetsförändrar jag blir och hur mycket minnesluckor jag får.

Är delvis rädd för att det ska hända någonting mer allvarligt och delvis för att jag ska glömma bort allt roligt helt och hållet.
Citera
2008-09-21, 19:14
Medlem
Ballfagers avatar
Jag tog 10 mg och fyllde på med lika mycket till en stund senare. Tyckte att jag vid ett tillfälle "fokuserade" tvn på ett väldigt intensivt sätt. (Svårt att beskriva) Men annars hände ingenting. Kan ha berott på att tabletterna hade gått ut kanske?
Citera
2008-09-22, 01:08
Medlem
No_Mores avatar
Stilnoct är sex i tablettform. I synnerhet från sex och uppåt.

Citera
2008-10-27, 02:53
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_More
Stilnoct är sex i tablettform. I synnerhet från sex och uppåt.

Och du minns alltså vad som händer efter att du har tagit mer än 6 stycken?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in