Jag har nyligen installerat om windows eftersom det blev något fel så datorn vägrade gå igång, jag har dock inte fått drivrutiner till mitt ljudkort, grafikkort och annat, enheterna verkar inte ens vara installerade, behöver hjälp hur jag ska kunna fixa de här, då jag inte har några cd rom skivor eller någonting sådant som jag kan installera med,
Fick ett tips om att det kan vara drivrutiner till moderkortet som behövs men då jag inte vet vilket det är jag ska ha så tänkte jag att det kanske fanns någon annan här som har likadan dator som vet vad det är jag ska ladda ner...?
Jag har följande dator:
Packard Bell IXTREME 8600
Grafikkortet är nVIDIA GeForce 7500 LE men när jag försökte ladda ner drivrutiner till grafikkortet och installerade de blev det fel, hela bilden visade inte ens rätt färger, i skärminställningar fanns bara "Lowest(4)", så det måste ju vara att grafikkortet inte är installerat eller någonting sådant...
All hjälp upskattas och ni är gudar om ni kan hjälpa mig med det här! Klarar inte hitta 8600 på packard bells hemsida finns bara 8630 som inte har samma specs som min så jag vet inte om jag ska våga mig på och ta ner alla drivrutiner därifrån..
Varför kolla HP's sida när det är en packard bell dator?
Men jag fick fixat allting igårkväll, fick gå igenom tiotals sidor och testa massor av drivrutiner och fråga runt på flertals forum tills jag fick fixat det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!