2008-09-10, 16:03
Medlem
The Lawns avatar
Igr nr jag slog p min macbook upptckte jag att mitt internet var segt som satan. Allting gr i ultrarapid, sidor laddas lngsamt, p youtube fungerar ljudet men bilden hackar och ligger efter. ven nr jag skriver eller raderar text uppstr frdrjning. Frst trodde jag att det var ngon i hushllet som snodde all bandbredd genom nedladdning, men s var inte fallet. Av tre macbooks som r uppkopplade mot samma trdlsa ntverk r det endast min dator som har dessa problem.

Vill pongtera att denna seghet endast uppstr nr jag r online, och jag fr normala vrden nr jag testat bandbredden p bredbandskollen.se. Vad kan detta bero p? Ngon som rkat ut fr ngot liknande?
Citera
2008-09-10, 16:11
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Provat att terstlla Safari?
Citera
2008-09-10, 16:24
Medlem
The Lawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Provat att terstlla Safari?
Prvade det men utan framgng!
Citera
2008-09-10, 17:47
Medlem
Du har inte fyllt upp hrdisken fr mkt? Se till att ha iaf 10% ledigt s den inte fylls upp med massa Swapfiler.
Citera
2008-09-10, 18:04
Medlem
The Lawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayboy
Du har inte fyllt upp hrdisken fr mkt? Se till att ha iaf 10% ledigt s den inte fylls upp med massa Swapfiler.

Jag har mer n 20% ledigt. En annan underlig grej r att jag kan tanka hem film och musik i samma hastighet som innan. Mste vara ngot konstigt med safari. Har dock bde terstllt och uppdaterat safari.
Citera
2008-09-10, 18:13
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Kr skivverktyg och ladda ner Leopard Cache Cleaner.
Citera
2008-09-10, 18:55
Medlem
The Lawns avatar
Problem solved!

Nu helt pltsligt fungerar allt som det ska! Tack fr alla tips och rd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in