2008-09-09, 04:07
Medlem
Ipwns avatar
Fick just hem min nya lap top och den fungerar superbra men nar jag trycker upp internet kommmer det upp en tom flik och en flik med hemsidan till foretaget som jag kopte datorn av. Nagon som vet hur man kan gora sa att den inte poppar upp. Inget jatteproblem men anda en liten irriterande detalj.

Tack pa forhand.
Citera
2008-09-09, 04:23
Medlem
talip_ks avatar
Knappen verktyg - internet alternativ - sedan kan du skriva in adressen till den sida du vill ha som startsida
Citera
2008-09-09, 06:56
Medlem
Ipwns avatar
Inte startsidan jag vill andra. Om du har en utav de nyare internet explorer versionerna sa finns det olika flikar, sa du slipper trycka upp en ny ruta varje gang du ska in pa en ny sida. Nar jag trycker pa internet ikonen kommer det upp 1 tom flik och 1 flik med den andra hemsidan. Det jag vill andra ar att det ska komma upp en tom flik eller min egen startsida. Dock bara 1 inte 2.
Citera
2008-09-09, 07:47
Medlem
Mr.CroMes avatar
I firefox är det så att man kan köra 2 olika flikar i starten då man sätter | mellan två adresser.. Alltså https://flashback.info | http://google.se ...
Testa det i internet explorer och se ifall det fungerar som i firefox.

Lycka till
Citera
2008-09-09, 10:00
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Inte startsidan jag vill andra. Om du har en utav de nyare internet explorer versionerna sa finns det olika flikar, sa du slipper trycka upp en ny ruta varje gang du ska in pa en ny sida. Nar jag trycker pa internet ikonen kommer det upp 1 tom flik och 1 flik med den andra hemsidan. Det jag vill andra ar att det ska komma upp en tom flik eller min egen startsida. Dock bara 1 inte 2.
Men ta och kolla där han skrev igen. Ta bort alla adresser ur fälten. Alternativt klicka på pilen vid symbolen med ett hus på och sen 'Ta bort'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in