2008-09-09, 10:16
Medlem
hultass avatar
Alla som har kommit in, sitter ni i någon vent eller något så skulle jag komma in och snacka lite med er.. Det är alltid roligare när man är lite flera.. PMa mig om ni vill ha sällskap!

Dosigo: Swordmaster är prio tank mot spells och sådant.
Citera
2008-09-09, 10:19
Medlem
La_Resistances avatar
Gick servrarna precis ner eller någon som har någon aning om vad som hände? Någon annan som inte kommer in på någon av servrarna?
Citera
2008-09-09, 10:20
Medlem
Flärps avatar
Verkar som att servrarna är nere, ja
Citera
2008-09-09, 10:22
Medlem
osiriz88s avatar
Är det verkligen bara jag som upplever att framerate är bra när man startar spelet men blir sämre och sämre ju längre tid man spelar?
Citera
2008-09-09, 10:23
Medlem
mosucks avatar
Dem gjorde något liknande igår
Citera
2008-09-09, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Är det verkligen bara jag som upplever att framerate är bra när man startar spelet men blir sämre och sämre ju längre tid man spelar?

Har även samma fel. Hur lång tid tar det för dig innan frameraten börjar svika? tar ett par timmar för mig.
Citera
2008-09-09, 10:27
Medlem
Vilken server brukar ni flashbackare lira på? Vet att servrarna är nere nu, men frågar anyway...
Citera
2008-09-09, 10:28
Medlem
fick ju äntligen ner patchen efter att ha mottagit mailet, och möts av att servrarna är nere .

Å andra sidan.. när jag startar spelet fastnar det på loading och det går inte att komma ur det på ngt sätt, felaktig client månne?
Citera
2008-09-09, 10:28
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nillaw
Har även samma fel. Hur lång tid tar det för dig innan frameraten börjar svika? tar ett par timmar för mig.
Jag kan spela med hyffsat bra framerate i upp till 60 minuter. Efter det så måste jag starta om spelet, för då är framerate jävlart urusel! :s

Önskar att jag visste vad detta beror på.
Citera
2008-09-09, 10:30
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag kan spela med hyffsat bra framerate i upp till 60 minuter. Efter det så måste jag starta om spelet, för då är framerate jävlart urusel! :s

Önskar att jag visste vad detta beror på.

din hårdvara kanske blir för varm? kan bero på dammiga fläktar och dyl.
Citera
2008-09-09, 10:34
Medlem
Artexs avatar
Igår kväll så satt jag och Stoppable och någon annan snubbe som kände igen oss från flashback och lirade igår. Vi spelade lite scenarios och gjorde lite PQ's tillsammans. Vi satt och snacka skit på vent också. Det va riktigt trevligt. Kul som fan att få lira med någon på så tidig nivå. Jag rekomenderar folk att spela på samma servrar som oss nu under OB, det kommer bli riktigt nice.
Citera
2008-09-09, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IggaN
Vilken server brukar ni flashbackare lira på? Vet att servrarna är nere nu, men frågar anyway...

Jag spelar order på Worlds edge Mountains

EDIT: Servrarna uppe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in