2008-09-09, 10:38
Medlem
Servrarna är uppe nu
Citera
2008-09-09, 10:41
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruu

Dom har själva sagt att det inte beror på trafiken, och när det är enda sättet att få det att funka e frågan vilka som har fiskpinne-IQ egentligen.

Ja du lille vän. Om du inte hajar att spamma en site i princip är som att flood hacka den så är det ju inte så mycket att diskutera. Seså spring iväg och spamma lite till nu. Men gnäll inte på GOA om inget funkar vid riktiga releasen när du uppmanar folk att flooda GOAs servrar.
Citera
2008-09-09, 10:42
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
din hårdvara kanske blir för varm? kan bero på dammiga fläktar och dyl.
Tvivlar på det. Jag har en sensor som håller koll på temperaturen, och den indikerar inte på överhettning.

Börjar funder på om kanske 2gb i ram minne är för lite. Ska lägga in 1 gb extra.
Citera
2008-09-09, 10:45
Medlem
Murderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Igår kväll så satt jag och Stoppable och någon annan snubbe som kände igen oss från flashback och lirade igår. Vi spelade lite scenarios och gjorde lite PQ's tillsammans. Vi satt och snacka skit på vent också. Det va riktigt trevligt. Kul som fan att få lira med någon på så tidig nivå. Jag rekomenderar folk att spela på samma servrar som oss nu under OB, det kommer bli riktigt nice.

vart var det ni spelade nu igen?
Citera
2008-09-09, 10:45
Medlem
Finns det funktioner för att se latency och fps i betan?

Har letat men hittar ingenting.
Citera
2008-09-09, 10:49
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murderer
vart var det ni spelade nu igen?
Karag Dorn för Destruction.

Edit: Alla som vill, kom till denna server och sök upp Artex eller Legendary (stoppable). Ni som joinar oss kan ju skriva vad ni nickar så folk kan hitta er lättare.
Senast redigerad av Artex 2008-09-09 kl. 10:59.
Citera
2008-09-09, 10:50
Medlem
servrarna uppe, detta till trots fastnar mitt warhammer på "loading" när jag startar upp spelet och enda sättet att komma ur denna evighetsloading är att starta om datorn..

Clienten är länkad i den tidigare tråden och använd massvis med gånger, så det borde inte vara några problem med den. Någong som har tips på hur lösa?
Citera
2008-09-09, 11:10
Medlem
Härligt att folk börjar få igång spelet

Men jag förstår inte varför jag inte kan lira, har fixat konto, beta nyckeln, fått ett mail där det står "välkommen till War bla bla bla...." men så fort jag startar patchern så står det att "Authentication failed. Please re-enter your login credentials." Vilket jag då förstår som att det är fel inloggningsuppgifter?

Men dom är rätt, nån som har/hade liknande fel?

Men, ska lätt lira Engineer
Citera
2008-09-09, 11:14
Medlem
Thyrfings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mubbe

Men jag förstår inte varför jag inte kan lira, har fixat konto, beta nyckeln, fått ett mail där det står "välkommen till War bla bla bla...." men så fort jag startar patchern så står det att "Authentication failed. Please re-enter your login credentials." Vilket jag då förstår som att det är fel inloggningsuppgifter?

Hur länge var det sen du fick emailet? Enligt folket på warhammeralliance så ska det ta ca 10 minuter innan man kan spela, efter man fått emailet att ens beta key var godkänd.
Citera
2008-09-09, 11:16
Medlem
11ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mubbe

Hände samma sak för mig, bara att vänta ett tag så funkar det.

Kommer lira detruction, om ni fbare har någon guild så är jag sugen på att joina.
Citera
2008-09-09, 11:17
Medlem
hultass avatar
Är det någon som har fått ett mail som gör att man kan spela via GMAIL?
Citera
2008-09-09, 11:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
Är det någon som har fått ett mail som gör att man kan spela via GMAIL?

Jag använder gmail och har fått alla WAR-mailen dit, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in