2010-07-17, 03:47
Medlem
mosucks avatar
5% disrupt, värt eller ovärt att torska 70wounds för det?
Citera
2010-07-17, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
Ovärt imo.
Citera
2010-07-17, 05:35
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mudhoney
Inte så farligt, skulle kunna ha råd att ha ett keep då när zergen är i farten Man får mer guild xp för det också va? Måste komma till R15 snart så vi kan visa vårt otroligt snygga guild logo

http://img714.imageshack.us/img714/7808/155q.gif

Jovars, dessutom får ni lootpåsar om ni claimar ett keep i en zon som låses. Förvisso tror jag max man kan få conq-loot men kanske finns nån med låg rr som behöver.
Citera
2010-07-17, 10:41
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck

Jag hade tagit 5%.
Citera
2010-07-17, 12:12
Medlem
Kopos avatar
Här kommer lite tankar och funderingar angående DOK.
Har kommit upp till level 14/15 nu. Gillade T1 mycket bra men är nu i T2 Ostland. Aldrig någon som gör PQ och springer sällan på någon annan spelare. Är andra T2 populärare? Försökte köra lite orvr men där var det inte en enda.

Många beger sig till LOTD för att grinda. Jag är inte så sugen utan vill mer upptäcka nya områden, uppdrag, rvr-zoner och liknande. Kommer detta aldrig ske? Eller är jag bara på fel ställe? Vart ska jag ta vägen isåfall.

Följer denna path.
http://www.wardb.com/career.aspx?id=23#0:0:13:10240:9:512:25:9602:9588: 9586::::15121:9605:695:696
Har börjat vandra upp i Sacrifice (osäker på om jag skulle börja i Tortute/Sacrifice)

Har även läst mig till att det rekommenderas att från lvl 20-40 +RR55 gå full range healing då DOK inte har tillräckligt att sätta till som Melee DPS/Healer. Hur tänker ni göra?

Sista funderingen:
Öppnar upp mot en motståndare med Consume Strength + Lacerate + Consume Essence +Rend Soul och till sist Flay. Några tips på andra kombinationer?

Lirar mest själv än så länge på Karak Azgal.
Citera
2010-07-17, 12:17
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopo
Här kommer lite tankar och funderingar angående DOK.
Har kommit upp till level 14/15 nu. Gillade T1 mycket bra men är nu i T2 Ostland. Aldrig någon som gör PQ och springer sällan på någon annan spelare. Är andra T2 populärare? Försökte köra lite orvr men där var det inte en enda.

Många beger sig till LOTD för att grinda. Jag är inte så sugen utan vill mer upptäcka nya områden, uppdrag, rvr-zoner och liknande. Kommer detta aldrig ske? Eller är jag bara på fel ställe? Vart ska jag ta vägen isåfall.

Följer denna path.
http://www.wardb.com/career.aspx?id=23#0:0:13:10240:9:512:25:9602:9588: 9586::::15121:9605:695:696
Har börjat vandra upp i Sacrifice (osäker på om jag skulle börja i Tortute/Sacrifice)

Har även läst mig till att det rekommenderas att från lvl 20-40 +RR55 gå full range healing då DOK inte har tillräckligt att sätta till som Melee DPS/Healer. Hur tänker ni göra?

Sista funderingen:
Öppnar upp mot en motståndare med Consume Strength + Lacerate + Consume Essence +Rend Soul och till sist Flay. Några tips på andra kombinationer?

Lirar mest själv än så länge på Karak Azgal.

Även jag lirar DoK och många säger att +RR55 så kan man köra DPS men innan det så är det healing.
Jag försöker fortfarande köra på med DPS även om jag bara är RR 32. Ändrar nog, men vi får se.

När du lvlar så kör enbart på Sacrifice, slå och heala samtidigt är bara så kung :P

De kombinationerna du gör fungerar utmärkt.
Det är lite mer dött i T2/T3, men det finns alltid folk någonstans Tycker iaf jag.
Du kan få en invite till FB guilden om du vill.
PM någon i guilden: Maggots.
Citera
2010-07-17, 15:16
Medlem
Jag undrar var jag får tag i priserna ifrån "Live Events".
Vem och var ger utdelning?
Citera
2010-07-17, 16:15
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Jag undrar var jag får tag i priserna ifrån "Live Events".
Vem och var ger utdelning?

Flightmaster i IC, i närheten av honom står en som heter "Herald" eller har det som titel iaf.
Citera
2010-07-17, 18:27
Medlem
♫♫♫s avatar
Sup, funderar på att börja lira igen. Hur var det med Order och Desto chars på samma server, kan man ha det eller inte? Further more, hur pass bra är Squig Herders? När jag slutade var de askassa.
Citera
2010-07-17, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kopo

Om du verkligen är sugen på Melee så kan du köra det utan några som helst problem på RR45.

Det gjorde jag, skaffa 5/6 conq och sedan http://www.wardb.com/item.aspx?id=667094 med en 3/4 % melee crit tali i.

Jag använde även LOTD cloak + ringar och sedan chain of the fist och onslaught scroll.

Som vapen använde jag 2 st Xiphos of the qunquenched thirst.

Jag körde 23+ Str talis i allt förutom shoulders som jag hade 3% melee crit i.

Detta funkar helt utmärkt på RR45 och du kan kötta på bra, jag använde sacri build när jag hade den här equipen.
Citera
2010-07-17, 19:54
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Sup, funderar på att börja lira igen. Hur var det med Order och Desto chars på samma server, kan man ha det eller inte? Further more, hur pass bra är Squig Herders? När jag slutade var de askassa.

Man kan det inte. Dom pratade om det men insåg att det antagligen inte skulle funka nå vidare och skrotade idén.

SHs är väl helt ok verkar det som, och kommer bli bättre i 1.3.6 enligt vad jag hört.
Citera
2010-07-17, 20:05
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Om du verkligen är sugen på Melee så kan du köra det utan några som helst problem på RR45.

Det gjorde jag, skaffa 5/6 conq och sedan http://www.wardb.com/item.aspx?id=667094 med en 3/4 % melee crit tali i.

Jag använde även LOTD cloak + ringar och sedan chain of the fist och onslaught scroll.

Som vapen använde jag 2 st Xiphos of the qunquenched thirst.

Jag körde 23+ Str talis i allt förutom shoulders som jag hade 3% melee crit i.

Detta funkar helt utmärkt på RR45 och du kan kötta på bra, jag använde sacri build när jag hade den här equipen.

Weaponskill är IMO mycket bättre än Strength.
Iallafall av det tester jag har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in