2010-06-25, 13:34
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Oj, tack för så snabba svar. Jag hoppades ju på en annonserad expansion när jag såg det men men. Är det inte så att många ogillar GOA pga Daoc-tiden? Nu verkar dom ju sköta sig, eller?

Nä GOA har varit en STOOOOR anledning till att många många många slutade spela från början.
Releasen och efter det var ett rent jävla helvete.
GOA är ett franskt skämt som borde gå in konkurs. Jävla as.

Nerdrage over.
Citera
2010-06-25, 13:34
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Oj, tack för så snabba svar. Jag hoppades ju på en annonserad expansion när jag såg det men men. Är det inte så att många ogillar GOA pga Daoc-tiden? Nu verkar dom ju sköta sig, eller?

Deras support är ju obefintligt från det jag hört, tiden de tar att svara på saker ingame är hemst (många andra spel har man haft en GM på 10-20minuter efter rapport).

Deras Billingsupport är än värre.

Så många är nog glada att slippa dem, dock som sagt, så väntar jag med firandet tills mer information är ute.
Citera
2010-06-25, 14:53
Medlem
Yukus avatar
Har faktiskt bara haft bra upplevelse av ingame GM's, alltid fått snabbt svar men så har jag inte direkt bett om hjälp många gånger.. hade väl bara tur dom få gånger jag skickade en ticket
Citera
2010-06-25, 15:54
Bannlyst
Efter en härligt semester går jag in på här och får se detta också

GoA försvinner!? Fy fan det var på tiden!!!
Citera
2010-06-25, 16:37
Medlem
Stoppables avatar
Okej DoK är ganska kul!

http://imgur.com/EOkSI.jpg

Edit: http://imgur.com/rkN74.jpg
Senast redigerad av Stoppable 2010-06-25 kl. 16:59.
Citera
2010-06-25, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Okej DoK är ganska kul!

http://imgur.com/EOkSI.jpg

Edit: http://imgur.com/rkN74.jpg

Hah det kan du ge dig fan på

Hoppas du fortsätter med melee hela tiden!
Citera
2010-06-25, 19:16
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Hah det kan du ge dig fan på

Hoppas du fortsätter med melee hela tiden!

Vid lite högrankade premades kan man dock få ganska mycket skit kastat åt en om man inte väl levererar som DPS-DoK, vilket brukar kräva ganska bra gear. Men på lägre ranker är de fan svårslagna!
Citera
2010-06-25, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
Vid lite högrankade premades kan man dock få ganska mycket skit kastat åt en om man inte väl levererar som DPS-DoK, vilket brukar kräva ganska bra gear. Men på lägre ranker är de fan svårslagna!

Hah ja, jag får skit varje dag.. Ingen verkar fatta en melee-doks potential.. Vettefan hur många gånger vi skulle ha whipat vid vissa keep sieges när vi stått vid dörren om inte jag vart med..

Men men jag ignorerar dom ignoranta och fortsätter lira på mitt sätt eftersom det är jag som betalar

5 lvlar kvar till 55 då jävlar blire ännu bättre

Cant wait!!!
Citera
2010-06-25, 20:02
Medlem
Panzerbat.s avatar
Ingen på azgal som vill köra lite lotd champions farm i helgen? Vill få upp min BG i högre levels, men scenario-kön är outhärdligt lång atm.
Citera
2010-06-25, 20:09
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Hah ja, jag får skit varje dag.. Ingen verkar fatta en melee-doks potential.. Vettefan hur många gånger vi skulle ha whipat vid vissa keep sieges när vi stått vid dörren om inte jag vart med..

Men men jag ignorerar dom ignoranta och fortsätter lira på mitt sätt eftersom det är jag som betalar

5 lvlar kvar till 55 då jävlar blire ännu bättre

Cant wait!!!

Jaa, de gör ju grym dps. Folks klagande på Dps-doks är ju egentligen bara ett resultat av brist på andra healers i det scenariot t ex. 50-60 går ju fortfarande snabbt, 65+, då börjar det sega!
Citera
2010-06-26, 00:03
Medlem
Stoppables avatar
Jo jag har märkt att DoK faktiskt var kul att spela.
Spelmekaniken var ju faktiskt en av de mer avancerade i WAR, vilket för mig är intressant.
Kör man då lite oortodox som jag brukar göra med mina gubbar så kan de bli riktigt bra!

DoKs anses ju oftast BARA vara healer av motståndaren så om jag då springer på en healer/tank osv så avfärdar de antagligen min DPS ganska enkelt (tankemässigt), det är väl här man har sin chans.
DPS DoKs healar utav bara fan och gör DPS utav bara helvete antagligen.

Man kanske skulle tvinga alla Maggots att rolla enbart DoK/Chosen/Sorc?

DoK: Massiv healing/Damage + crippling effects.
Chosen: EXTREEEEM Disable på Discord Pathen, Auras som stackas ovanpå varandra och härlig DPS med gear.
Sorc: Obvious reasons Grym AoE DPS, härliga buffs.

Fast jag tror nog ändå en Choppa med full Weaponskill hade varit mer dödlig än Sorc då DoKs AOE Heal inte har så stor range (än) och om man kör tillsammans så hade de bara varit en "Unit" som förflyttar sig från mål till mål till mål.

Jag funderar starkt på att köra min stats såhär: Toughness/Strength/Weaponskill/Willpower.
Varför?
Toughness för överlevnad.
Strength för mer dmg=heal.
Weaponskill för mer dmg + överlevnad! (DoKs är i melee range dvs möter mest Melee klasser, då är Parry bara sååååå bra!)
Willpower för heal obviously.

Eller detta: Strength/Weaponskill/willpower/Toughness

Ännu mer strength för mer heal.
WS: Same
WP: Same
Toughness: Vet inte om det är värt att gå toughness? Fast de ÄR ju mindre skada man tar.....
Citera
2010-06-26, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jo jag har märkt att DoK faktiskt var kul att spela.
Spelmekaniken var ju faktiskt en av de mer avancerade i WAR, vilket för mig är intressant.
Kör man då lite oortodox som jag brukar göra med mina gubbar så kan de bli riktigt bra!

DoKs anses ju oftast BARA vara healer av motståndaren så om jag då springer på en healer/tank osv så avfärdar de antagligen min DPS ganska enkelt (tankemässigt), det är väl här man har sin chans.
DPS DoKs healar utav bara fan och gör DPS utav bara helvete antagligen.

Man kanske skulle tvinga alla Maggots att rolla enbart DoK/Chosen/Sorc?

DoK: Massiv healing/Damage + crippling effects.
Chosen: EXTREEEEM Disable på Discord Pathen, Auras som stackas ovanpå varandra och härlig DPS med gear.
Sorc: Obvious reasons Grym AoE DPS, härliga buffs.

Fast jag tror nog ändå en Choppa med full Weaponskill hade varit mer dödlig än Sorc då DoKs AOE Heal inte har så stor range (än) och om man kör tillsammans så hade de bara varit en "Unit" som förflyttar sig från mål till mål till mål.

Jag funderar starkt på att köra min stats såhär: Toughness/Strength/Weaponskill/Willpower.
Varför?
Toughness för överlevnad.
Strength för mer dmg=heal.
Weaponskill för mer dmg + överlevnad! (DoKs är i melee range dvs möter mest Melee klasser, då är Parry bara sååååå bra!)
Willpower för heal obviously.

Eller detta: Strength/Weaponskill/willpower/Toughness

Ännu mer strength för mer heal.
WS: Same
WP: Same
Toughness: Vet inte om det är värt att gå toughness? Fast de ÄR ju mindre skada man tar.....

Är detta för 40? I sådana fall skippa WP helt och hållet, om du kör melee så kmr du använda tactics som reducar dina healing spells med 40%~ Så ingen ide att ens använda normala heals, weaponskill är inte heller så himla viktigt, jag har typ 284 weapon skill tror jag och jag har 31% parry ändå.
Fokusera på str/wounds/tough.

Jag kan critta 1000+ med consume essence, och med taktiken empowered transfer så ger de en heal på 1500 till mig och alla omkring mig.
Grymt effektivt vid keep doors, då jag healar mer än alla andra.

Det jobbiga med melee doks är att om du möter något range class som är bra på att kita (speciellt SWs...) så är du rätt så körd eftersom du bara kan heala dig själv med melee..
Men det är värt det, melee-doks känns så jävla op att det är sjukt, soloade en rr73 SM på rr42 med skit gear
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in