2008-09-12, 14:44
Medlem
majtys avatar
Patch 4.1.1 på gång nu, Dom tar ner servrarna vid 15...

http://img.war-europe.com/syndic_img/news/patchnote-4-1-1.html
Citera
2008-09-12, 14:46
Medlem
Blaha2k2s avatar
Fan vad gött:

Citat:
Improved Graphics Options
We've got some great plans for improved graphics options as we continue through launch. Our number one priority is player performance. It's important in an RvR game for performance to be smooth and allow the game to be accessible to as many people as possible. In order to achieve our goals, we had to ensure a certain level of compatibility between devices. With all of the combinations and options available, we wanted to keep things simple and accessible to everyone.

With that in mind, we have a fix that may improve the ability of higher end machines to load textures, and we will continue to smooth out the process of the way textures load on your screen. In addition to this, we are exploring other options to add which will further enhance the graphics for mid to high range computers.
Citera
2008-09-12, 14:48
Medlem
fruus avatar
Rapportera gärna när ni bestämt en FB-server med destruction guild, så kommer en (o)seriös blorc och shaman anmäla sig

edit: nvm såg Stoppables inlägg nu
Senast redigerad av fruu 2008-09-12 kl. 14:54.
Citera
2008-09-12, 14:49
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Det tror jag säkert att den är.

Hur jag än bär mig åt så kan jag inte döda en shaman i 1vs1. Shamanen och DoK är de enda klasserna som jag har feta problem med att döda.

Vilken tur att det här spelet inte är ett 1v1-spel då.
Citera
2008-09-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruu
Rapportera gärna när ni bestämt en FB-server med destruction guild, så kommer en (o)seriös blorc och shaman anmäla sig

Som sagt tidigare så verkade det luta åt Karag Dron, vilket är något av den inofficiella fb beta-servern. Men efter att ha nämnt rykten om ryssar och tagit till mig den respons jag har fått här, så verkar det som om det blir någon annan server för vårat destruction guild i alla fall. Har snackat lite med andra svenska guilds och just nu verkar det bli Karak-Azgal. Men jag vågar inte påstå att det på något sätt är en bestämd FB-server.
Citera
2008-09-12, 14:59
Medlem
Ockstaerrs avatar
Ah, har nött lite olika characters idag och det är 2 stycken jag speciellt fastnat för, Shadow Warrior och Warriorpriest.
Nu gäller det bara att bestämma sig innan headstarten börjar.

Vilken class har ni sett mest respektive minst av så långt i betan?

Jag tycker det är ett överflöd av witch hunters och engineers!
Citera
2008-09-12, 15:03
Medlem
Farbror Fazers avatar
Tänkte att man kan rada upp Server info lite snabbt så slipper alla fråga

Först pratades det om Karag Dron som FB server eftersom många har Beta på den, men rykten om att ryssar invaderar gör folk osäkra.

Adorma nämnde Karak-Azgal där många svenskar uppenbarligen skulle starta guild, kanske en FB server?
Citera
2008-09-12, 15:06
Medlem
Utsatts avatar
FB: Order?

Finns det nån orderguild på flashback?
Citera
2008-09-12, 15:08
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Ah, har nött lite olika characters idag och det är 2 stycken jag speciellt fastnat för, Shadow Warrior och Warriorpriest.
Nu gäller det bara att bestämma sig innan headstarten börjar.

Vilken class har ni sett mest respektive minst av så långt i betan?

Jag tycker det är ett överflöd av witch hunters och engineers!

Bright Wizard verkar vara väldigt populär...
Men jag fastnade mest för Rune Priest, underbar klass som jag tyckt varit roligast hittils. Bra balans mellan healer och dps och grym survivability. Tror fan att jag skippar att lira marauder i retailen och kör runepriest istället.
Om någon vet vilken server warders, whiterose och de andra daoc guildsen speciellt de från excal och prydwen ska lira på så kan ni PMa mig. Skulle vara kul att lira med några man känner igen.
Citera
2008-09-12, 15:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Tänkte att man kan rada upp Server info lite snabbt så slipper alla fråga

Först pratades det om Karag Dron som FB server eftersom många har Beta på den, men rykten om att ryssar invaderar gör folk osäkra.

Adorma nämnde Karak-Azgal där många svenskar uppenbarligen skulle starta guild, kanske en FB server?

Det är ju tyvärr helt omöjligt att bestämma server från listan då inte alla av dessa kommer vara uppe för CE/Headstart. Om nu inte Mythic/GOA säger vilka av dessa servers som kommer upp på söndag.
Citera
2008-09-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Den 13:e.

OK. Tackar tackar.
Citera
2008-09-12, 15:14
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helseth
Bright Wizard verkar vara väldigt populär...
Men jag fastnade mest för Rune Priest, underbar klass som jag tyckt varit roligast hittils. Bra balans mellan healer och dps och grym survivability. Tror fan att jag skippar att lira marauder i retailen och kör runepriest istället.
Om någon vet vilken server warders, whiterose och de andra daoc guildsen speciellt de från excal och prydwen ska lira på så kan ni PMa mig. Skulle vara kul att lira med några man känner igen.

Lutar åt Karak-Hirn.
http://forums.the-white-rose.net/showthread.php?t=3420

Lirar själv på den servern nu och har sett både Nazgul och Lords of england springa omkring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in