Urk. Vilket sorgligt och självbekräftande whine. När jag spelar på min Destro äger vi ibland Order, ibland äger Order oss. Exakt samma sak när jag spelar på min lillebrors Order. Ifall ni verkligen är så dåliga så är det just det, ni är dåliga. Det är server imbalance, inte game imbalance, med att de bättre spelarna är på den andra sidan.
Ni kan svara vad ni vill, jag tänker inte blanda mig vidare i eran gränslösa självömkan.
PS: Ifall ni spelar på Karak Azgal så är det verkligen server imbalance med bl a Eva Vix och mindre kända Vindicta på andra sidan.
Citat:
Om man spelar Destruction, ja. Väldigt många i MA kommer inte att resubba i februari eftersom att spelet är väldigt obalanserat.
Hade iofs lite kul idag när vi försvarade ett keep i TM, mot jämna nummer vinner vi nästan alltid men när zergen dyker upp blir vi steamrollade och de tar keepet på 5 min.
Jag var bara tvungen att citera detta.

Jaså, så spelet är oblanserat mot Order, samtidigt säger du att ni "nästan alltid vinner" mot
jämna nummer (tvärtom då?), men att ni blir
steamrollade av zerger. Ja, detta måste verkligen betyda totalt värdelös balansering.