Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jahopp då börjar man bli lite högre rank osv.
Men de finns fan inge scenarios på Karak-Azgal!
Har inte varit inne i något på 26 timmar eller så.
Förhelvete se till och fixa de :S
Sjukt tråkigt o lvla i PvE -.-
Samma problem som du. Är lvl 15 vilket är bland de högsta på våran server. Finns inga som gör scenarios etc.
Dock dödade jag en engineer igår när jag var ute och sprang i en rvrzone. Det gav ju grymt mycket xp och rp. 2000xp och 400rp.