2008-09-18, 13:51
  #1993
Medlem
Trolldegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jahopp då börjar man bli lite högre rank osv.
Men de finns fan inge scenarios på Karak-Azgal!

Har inte varit inne i något på 26 timmar eller så.
Förhelvete se till och fixa de :S

Sjukt tråkigt o lvla i PvE -.-

Ut och slåss vid borgarna. Hejja maggots!
Citera
2008-09-18, 13:51
  #1994
Medlem
Någon som vet vart jag kan få tag på d3dx9_34.dll ?
Tydligen har jag inte den filen. war säger att jag bör ominstallera... men lixom palla och jag tror jag kommer fortfarande få det erroret :/
Citera
2008-09-18, 13:53
  #1995
Medlem
Trolldegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinJi
Någon som vet vart jag kan få tag på d3dx9_34.dll ?
Tydligen har jag inte den filen. war säger att jag bör ominstallera... men lixom palla och jag tror jag kommer fortfarande få det erroret :/

Låter som ett direct x fel. Prova att installera om direct x.
Citera
2008-09-18, 13:55
  #1996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Klarar Jag av att lira det med följande system?:

Intel Core Duo E4500 @ 2,20 Ghz
2 Gb DDR
Nvidia Geforce 8400 GS

(ingen gamerdator men ändå )

~mand

Ja, utan problem.
__________________
Senast redigerad av MickeNyfiken 2008-09-18 kl. 13:58.
Citera
2008-09-18, 13:58
  #1997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinJi
Någon som vet vart jag kan få tag på d3dx9_34.dll ?
Tydligen har jag inte den filen. war säger att jag bör ominstallera... men lixom palla och jag tror jag kommer fortfarande få det erroret :/

Ladda ner den från http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_34 och lägg den i din windows katalog.
Citera
2008-09-18, 14:03
  #1998
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jahopp då börjar man bli lite högre rank osv.
Men de finns fan inge scenarios på Karak-Azgal!

Har inte varit inne i något på 26 timmar eller så.
Förhelvete se till och fixa de :S

Sjukt tråkigt o lvla i PvE -.-

Samma problem som du. Är lvl 15 vilket är bland de högsta på våran server. Finns inga som gör scenarios etc.
Dock dödade jag en engineer igår när jag var ute och sprang i en rvrzone. Det gav ju grymt mycket xp och rp. 2000xp och 400rp.
Citera
2008-09-18, 14:06
  #1999
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hej jag har ett litet problem, bokade collectors edition i april redan på webhallen för 849kr som det kosta men nu när jag loggar in på deras sida står det 899kr och sen när jag loggar in på min medlemsida där och kollar på mina beställningar så står det fortfarande 849kr men när jag sen klickar på collectors edition så står det 899

nån som köpt sin collectors edition på webhallen som kan bekräfta vad priset är? dem kan ju för fan inte gå och höja priset på releasedagen

Är du över 18 borde ju inte 50 kronor spela roll?
Citera
2008-09-18, 14:09
  #2000
Medlem
Blir galen ja, kan ej komma in på skiten och patcha... har säkert slarvat bort lösenordet eller nåt, sen finns det ju fan inget sätt att byta lösenord eller nåt. Man kan ju fan inte ens logga in på hemsidan.
Citera
2008-09-18, 14:10
  #2001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Samma problem som du. Är lvl 15 vilket är bland de högsta på våran server. Finns inga som gör scenarios etc.
Dock dödade jag en engineer igår när jag var ute och sprang i en rvrzone. Det gav ju grymt mycket xp och rp. 2000xp och 400rp.
Vad kör du på för skum server? Vi har redan snubbar på lvl 30+ och tier 2 senarios går typ hela tiden, iaf på kvällstid.
Citera
2008-09-18, 14:10
  #2002
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Är du över 18 borde ju inte 50 kronor spela roll?

jag har sparat varenda krona jag har den här månaden för det här eftersom min ekonomi är jävligt kass. har du svaret på min fråga förresten?
Citera
2008-09-18, 14:14
  #2003
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Någon som kan säga vilken Destruction karaktär man ska välja om man vill ha pure healing?

Zealot om du bara vill vara healbot
Citera
2008-09-18, 14:16
  #2004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickeNyfiken
Ladda ner den från http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_34 och lägg den i din windows katalog.
Jo, jag gjorde de. Och det funkade direkt
Tackar iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in