2008-09-17, 11:41
Medlem
Stoppables avatar
Jag fick en fet titel igår

"You've killed 10 guildleaders"
Citera
2008-09-17, 11:42
Medlem
fuskas avatar
Jaha, tack ska ni ha för att ni fick mig att titta i den här tråden, blev sugen på att testa. Men har några frågor först.

Jag är en healer fjant i själ och hjärta. Hur funkar det att spela det i WaR? finns det "pure healers" eller är allt bonka, slå sen en liten fjutt heal?
Citera
2008-09-17, 11:43
Medlem
Jans0ns avatar
Är det inte något fel när en Chosen kommer etta på damage-done? Tåla mest och göra mest skada?
Citera
2008-09-17, 11:45
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Jaha, tack ska ni ha för att ni fick mig att titta i den här tråden, blev sugen på att testa. Men har några frågor först.

Jag är en healer fjant i själ och hjärta. Hur funkar det att spela det i WaR? finns det "pure healers" eller är allt bonka, slå sen en liten fjutt heal?

Zealot på Destruction är så gott som en ren healer. Visst den kan göra en del skada såklart men primärt helar dom. Finns nån motsvarighet på order med men jag kan fan inte komma på vilken det är just nu.
Citera
2008-09-17, 11:46
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Zealot på Destruction är så gott som en ren healer. Visst den kan göra en del skada såklart men primärt helar dom. Finns nån motsvarighet på order med men jag kan fan inte komma på vilken det är just nu.

Okay. ÄR det värt att börja en sådan? Eller är man bara kanonmat om man springer runt där som healer?
Citera
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Runepriest
Citera
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Är det inte något fel när en Chosen kommer etta på damage-done? Tåla mest och göra mest skada?

Du får tänka på att iom att dom tål så mycket så dör dom sällan. Dvs mer dmg done då som slipper slösa tid på att dö och springa till striden igen. Man ska inte stirra sig helt blind på statsen.
Citera
2008-09-17, 11:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n

Har du varit inne och tittat på mig i scenarios!? *skojar*
Citera
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska

Okay. ÄR det värt att börja en sådan? Eller är man bara kanonmat om man springer runt där som healer?

Har inte spelet själv men en polare rerollade just från sorceress till zealot och han är skitnöjd. Tydligen så handlar det väldigt mycke om att ständigt vara i rörelse medans man healer (dom har väldigt mycket instants) iom att du inte tål ett skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Artex

Runepriest

Bah, vad dum jag känner mig. Skyller på att det var läggdags för länge sen!
Citera
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Haha, ja du. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte mött en Marauder one-on-one som jag inte kunnat smiska. Vad nickar du? Jag måste dock varna dig, om jag vet vad din character heter så kommer jag alltid sikta på att få ner dig först.

Alltid trevligt med en stalker!

Nickar samma som här på forumet. Men ja, ironbreakers är inte lätta att få ner med en marauder, jag får ta med några andra destruction och gå på ett Artex-hunting-party
Citera
2008-09-17, 12:01
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpan_ryden
Jasså....vad är ni för ranker nudå? R19 RR16 här

Jag är R14 RR12
Citera
2008-09-17, 12:02
Medlem
Stoppables avatar
<Borde inte servrarna vara uppe nu? Är ju faktiskt lunchtime.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in