Citat:
Ursprungligen postat av sfc
men herregud. det här är så jävla mycket flashbacks moderatorer i ett nötskal.
man gör allt för att försvara sina kollegor att man väljer att fokusera på små stavfel än på det som verkligen skrivs och som i det här fallet verkligen hade en poäng.
(ja, kom igen nu moderatorer, berätta för mig hur fel jag har och bekräfta min poäng ännu tydligare)
Ja jag bekräftar det gladeligen. Efter som så många klagomål är formulerade dåligt och inte är underbyggda med ordentlig fakta, synpunkter eller förslag är det svårt att ta dem seriöst. Om man då bara slänger iväg att Memnok är dålig mod och inte ens har bemödat sig att skicka om till honom eller ta reda på hur hans användarnamn stavas så är det svårt att ta det seriöst.
Däremot för att svara på kritiken så är forumet som åsyftas inte skött som det ska för tillfället. Det är aldrig önskvärt att ett forum endast har en moderator. Det ska vara minst två men dessvärre blev det problem och nu är det bara en. Givetvis försöker vi hitta en lösning på problemet och vi är medvetna om det.
Eftersom vi i dagsläget har en problematisk situation med ett forum med för få moderatorer så är det extra önskvärt med RP just därifrån.
Så snälla skicka RP.