Citat:
Ursprungligen postat av
Black.Lips
Första är inte fantastisk, inget otroligt filmskapande. Nya verkar inte otrolig heller, men att kalla produktionen för snl-film visar att du inte vet vad du pratar om. Du skriver om Hollywoods förfall, ändå är du en dussinfilmsnobb. Du föll för grupprunket på internet.
Folk hyllade smörja som Kung Fury, men tycker den här är hemsk. Jag tror inte jag förstår hur humor utvecklats de senaste åren, men jag gillar ju mest deltagänget och Gene Wilder och Richard Pryor-rullar.
Hahaha. Jag antar att du bara trollar/driver vid det här laget, eller? Jag har gång på gång berättat varför jag älskar originalfilmen och varför jag ogillar allt som har visats i denna reboot - och det enda du gör är att skriva "nej, så är det inte - du har fel". Detta är ju bara mina subjektiva åsikter, men visst, om nu dessa åsikter är felaktiga så kan du väl säga var felet ligger? Var brister originalfilmen, specifikt? Och tycker du att det platta, tv-aktiga fotot i denna reboot ser ut som något som passar en storfilm? Tycker du att "titta! Chris Hemsworth är jättekorkad och den där mörkhyade kvinnan skriker fram sina repliker"-humorn är rolig? Var specifik och berätta vad du ogillar/gillar, och hur jag har fel i allt jag skriver och någonsin har skrivit.
Jag har inga problem med att hoppa på generiska och cyniska skitfilmer, men att attackera folk och deras åsikter? Ganska fånigt. Du verkar rå-hata mig och allt jag säger, men jag har verkligen inget agg gentemot dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lotso
Jag är officiellt orolig på riktigt nu...

Jag var helt ambivalent när jag fick höra att det skulle göras en ny Ghostbusters-film - älskar (som sagt) originalet, men skulle väl inte klassa mig själv som ett fan. Och när det kom fram att huvudkaraktärerna skulle spelas av kvinnor så sa jag varken yay eller nay. Men nu, efter att ha sett dessa trailers så kan man ju inte göra annat än att sucka.
Vill man ha en halv-officiell uppföljare till originalet så får man sätta sig och spela det där gamla spelet till 360/PS3. Det var fan amazing.