2016-03-08, 18:41
Medlem
santacls avatar
"Sony is literally deleting tens of thousands of comments per day on this video. They have full-time staff dedicated to the sole job of deleting comments on a single movie trailer. "

http://puu.sh/ny0zJ/41a22d03cf.jpg
http://puu.sh/nyxv3/d0185ac14c.jpg

Citera
2016-03-08, 18:49
Medlem
Bewnhurs avatar
Jag hade inga större förväntningar på den 3:e filmen, det spelar ingen roll vem eller vilka som är med i den. Man kunde vara säker på att de skulle förstöra den med CGI precis som nästan alla filmer som har något övernaturligt involverat i sig sedan 90-talet.

CGI måste hanteras perfekt för att det inte ska vara skräp, och det är ytterst sälla som det görs rätt.

Jag var inget större fan utav 2:a filmen för den delen.
Citera
2016-03-08, 19:20
Medlem
Bushsweedes avatar
HA HA HA..

Det borde fan inte vara tillåtet att göra B-filmsparodi på sin egen franchise..

Detta är ju som att någon skulle få för sig att göra en seriös Sharknado - "Sharknado XVII - This time we´re serious"

Å andra sidan var ju Jurassic-franchisen först ut med att göra parodi på sig själv med skitrullen Jurassic world, även om det inte såg riktigt så illa ut som det här..
Citera
2016-03-08, 22:53
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolgeJacobsson
Nu verkar det ju vara klart att Ghostbusters III spelas in. Manusförfattarna kommer från The Office (US). Jag hoppas dock på någon inblandning fr. Atapow-teamet. Tydligen skall de gamla (dock ej Moranis tror jag) vara med och guida in 5 nya Ghostbusters. Jag hoppas på några av följande namn till de nya: Bill Hader, Seth Rogen, Jason Segel, Steve Carell, Paul Rudd, Michael Cera, Ben Stiller, Michael Cera, Adam Sandler, Jack Black, Vince Vaughn, Owen Wilson. Tydligen vill dock Akroyd få med flera kvinliga busters vilket jag ställer mig tveksam till. Dock skulle jag kunna tänka mig: Allison Hannigan, Jenna Fischer.
Paul Feig skapade Freaks and Geeks där Apatow var en av manusförfattarna och det är Feig som skrivit manuset till Ghostbusters 3.
Senast redigerad av The Beach boy 2016-03-08 kl. 22:57.
Citera
2016-03-10, 14:31
Bannlyst
Kommer denna floppa hardare an fantastic 4?
Citera
2016-03-10, 15:12
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Kommer denna floppa hardare an fantastic 4?

Varför ställer du såna här idiot-frågor i var och varannan tråd om kommande filmer?

Såg om originalet igår. Fan så bra den är. En perfekt komedi som visar hur viktigt det är med välskrivna manus. Härligt torr humor blandat med briljanta innuendos, komiken slår en aldrig över huvudet med uppenbara idiotskämt - i jämförelse med den här remaken, som verkar byta ut allt mot slime-sprut, gapskrik och slapsticktrams. Utöver manuset så är även regin och skådespeleriet av yttersta klass, såklart, med ett foto som är så proffsigt och genomtänkt att jag bara vill göra ett dunderskutt över till Amerika och nita remake-fotografen snett över ansiktet - skiten ser ju för helvete ut som en billig SNL-sketch!!!
Citera
2016-03-10, 19:37
Medlem
XtraXs avatar
Leslie Jones måste ju vara nåt utav det jobbigaste någonsin.
Citera
2016-03-11, 09:52
Medlem
Ser ut som en riktigt flamsig komedi. Jag var skeptisk redan från början men det här var nästan värre än vad jag förväntade mig. Angry Joes reaktion var ungefär som min. https://www.youtube.com/watch?v=U9NdSGka9EM
Citera
2016-03-14, 19:57
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=QFcNhrNf6hQ

Marshmallow Man Reacts to GHOSTBUSTERS Trailer
Citera
2016-03-14, 20:01
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Leslie Jones måste ju vara nåt utav det jobbigaste någonsin.

Fattar inte hur de tänkte. Med tanke på hur politiskt korrekt produktionen verkar vara så är det ju sinnessjukt att de har med en ur-stereotyp "token black lady". I originalfilmen så finns det inget som utmärker (på ett negativt sätt) Ernie Hudsons karaktär, han är bara en i gänget - en normal snubbe, ingen äcklig stereotyp.
Citera
2016-03-14, 20:23
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Fattar inte hur de tänkte. Med tanke på hur politiskt korrekt produktionen verkar vara så är det ju sinnessjukt att de har med en ur-stereotyp "token black lady". I originalfilmen så finns det inget som utmärker (på ett negativt sätt) Ernie Hudsons karaktär, han är bara en i gänget - en normal snubbe, ingen äcklig stereotyp.
Tycker det är sanslöst roligt faktiskt. De har gjort allt för att göra en helfeministisk ultrapolitiskt korrekt film men saknar självinsikten att se sin egna rasism i vitögat.
Citera
2016-04-27, 22:52
Medlem
Elementarts avatar
Ett nytt klipp som visar lite mer av Chris Hemsworths karaktär https://www.youtube.com/watch?v=4cCqOZDu2-w
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in