• 1
  • 2
2008-09-08, 13:01
Medlem
PersonalSlaves avatar
Vid Dingtuna strax utanför Västerås - mot Eskilstuna till - finns en klubb med namn Warriors MC. Har de något med befintliga organisationer att göra?
Citera
2008-09-08, 14:11
Medlem
Om man söker så tror jag nog man hittar lite om warriors mc, har iaf för mig att jag läst lite om dom innan. Om jag inte är helt ute och cyklar så var det väl två klubbar i västerås som gick ihop och resultatet blev warriors MC?
Citera
2008-09-08, 15:54
Medlem
Trevliga killar men ett B-namn på klubben (tycker jag personligen i allafall).
Om du är riktigt nyfiken på grabbarnas stil så kan du nog bara svänga in på kåken nästa gång du är ute och privatspanar. Du kanske till och med får en kopp kaffe och en inbjudan till nästa barhäng.
Citera
2008-09-08, 16:30
Medlem
PersonalSlaves avatar
Tufft svar. Du måste haft ett rus av endorfiner när du konstruerade dina meningar.

Har du tur möter du andra tuffa killar i dina egna frågeställningar.
Citera
2008-09-08, 16:41
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSlave
Vid Dingtuna strax utanför Västerås - mot Eskilstuna till - finns en klubb med namn Warriors MC. Har de något med befintliga organisationer att göra?

Du kan alltid börja med ett besök på deras hemsida:

http://www.warriorsmc.se/
Citera
2008-09-08, 18:13
Medlem
Ja, nu var det väl inte jag som kom med några frågeställningar. Det var du. Jag bara gav dig ett tips om hur du kan få svaret på något som tar upp din tankeverksamhet. Nåja, surfa in på deras hemsida nu och snappa upp info!
Citera
2009-05-03, 21:52
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheskalmanGSU
Om man söker så tror jag nog man hittar lite om warriors mc, har iaf för mig att jag läst lite om dom innan. Om jag inte är helt ute och cyklar så var det väl två klubbar i västerås som gick ihop och resultatet blev warriors MC?
D var No Clue MC och Stonehead MC i V-ås som gick ihop å bildade Warriors MC... Dom hade väll en gubbe som hade varit me i R&W Crew... Så d hade i alla fall rätt god kontakt med röd vitt... Har för mig att d va han som dog för ett tag sen...
Citera
2009-05-04, 15:17
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
D var No Clue MC och Stonehead MC i V-ås som gick ihop å bildade Warriors MC... Dom hade väll en gubbe som hade varit me i R&W Crew... Så d hade i alla fall rätt god kontakt med röd vitt... Har för mig att d va han som dog för ett tag sen...

Den personen är inte död.
Citera
2009-05-04, 15:57
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Den personen är inte död.
Du hade rätt...Vem va d då som dog...?
Senast redigerad av mcmonster 2009-05-04 kl. 16:57.
Citera
2009-05-05, 12:51
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Du hade rätt...Vem va d då som dog...?

Har inte hört att någon från den klubben skulle ha dött?
Citera
2009-05-14, 13:20
Medlem
Citat:

dom har nog inte så bra kontakt röd vitt, dom slickar nog röven rätt bra på bmc
Citera
2009-05-14, 15:23
Medlem
Finns det inte ett ganska stort Warriors MC utomlands som är helt igenom röd/vit?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in