• 1
  • 2
2008-09-07, 18:15
Medlem
barrot08s avatar
Hej, jag har inte inte bajsat sen i fredags, (3dagar sedan) jag har ätit väldigt mycket under dessa 3 dagar, bla mongolisk buffe och andra restauranger, samt druckit mycket kaffe.

Nu är min mage spänd och uppsvullen och gör ont, kan detta vara förstoppning eller något annat? Det känns som om jag vill prutta men inte kan. Hur ska jag göra för få bajset att flöda?
Citera
2008-09-07, 18:16
Medlem
b0gfettos avatar
Köp lavemang på apoteket.
Citera
2008-09-07, 18:19
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barrot08
Hej, jag har inte inte bajsat sen i fredags, (3dagar sedan) jag har ätit väldigt mycket under dessa 3 dagar, bla mongolisk buffe och andra restauranger, samt druckit mycket kaffe.

Nu är min mage spänd och uppsvullen och gör ont, kan detta vara förstoppning eller något annat? Det känns som om jag vill prutta men inte kan. Hur ska jag göra för få bajset att flöda?

Käka katrinplommon i massor
Linfrö på morrongröten
Köp lactulos på apoteket eller microlax
Drick vatten istället för kaffet
Rör på dig

http://www.vardguiden.se/templates/A...Articleid=3099

Edit, har magen vänt på andra hållet nu?

https://www.flashback.org/showpost....14&postcount=1
Senast redigerad av .ZoeJane. 2008-09-07 kl. 18:25.
Citera
2008-09-07, 18:29
Medlem
barrot08s avatar
hur lång`?

om vi säger att jag proppar i mig massa katrinplommon nu, ungefär hur lång tid tar det för min mage att börja jobb? dvs när kommer bajset? minuter, timmar, dagar? och finns det något jag kan göra i samband med detta för att det ska gå snabbare?
Citera
2008-09-07, 18:39
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
om vi säger att jag proppar i mig massa katrinplommon nu, ungefär hur lång tid tar det för min mage att börja jobb? dvs när kommer bajset? minuter, timmar, dagar? och finns det något jag kan göra i samband med detta för att det ska gå snabbare?

Nja,mina råd ger inte effekt inom ett par sek/min.
Då får det bli något sånt här

http://www.apoteket.se/rd/d/4734

Bara håll dig nära skithuset
Citera
2008-09-07, 20:07
Medlem
För mig tog det 1½ dygn innan jag gick på toa.. Efter att jag börjat med linfrön, katrinplommon och diverse. Så ha inte bråttom och kör med naturen istället för apoteket. Apoteket är nästan bara jävulskap ändå.
Citera
2008-09-07, 23:03
Medlem
NormaJeans avatar
Kaffe brukar funka för mig när mna blir hård vilket inte händer ofta men ändå.
Citera
2008-09-08, 00:08
Medlem
Pavarottis avatar
Är du snål?

Halstabletter eller tugummin brukar ge laxerande effekt
Citera
2008-10-28, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pavarotti
Är du snål?

Halstabletter eller tugummin brukar ge laxerande effekt
två matsked ricinolja är effektiv.Men pröva ett lavemang som består av 2 liter vatten eller olivolja som sprutas upp i stjärten via en lavemangspåse.
Citera
2008-10-28, 01:47
Moderator
evilhoneys avatar
Som några redan sagt så är katrinplommon faktsikt riktigt bra. Käka en påse elelr något, sen tar det inte många timmar innan allt är utskitet. =)
Citera
2008-11-09, 21:00
Bannlyst
Citat:

Barrot08. Prova med stt stort skönt vattenlavemang på 2 liter som man tar med en lavemangspåse, då skiter du ut allt bajs med raketfart. Vattenlavemang är mycket effektivt.Lavemangspåse finns på apotek, alternativt på någon butik som säljer erotikprylar i storstäder.
Citera
2008-11-09, 21:54
Medlem
BePositives avatar
säger som många andra, köp lavemang på apoteket.

Billigt och effektivt
http://www.apoteket.se/rd/d/4734

edit: Pucktvåa med länken
Senast redigerad av BePositive 2008-11-09 kl. 21:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in