• 1
  • 2
2008-09-07, 17:23
Medlem
Fantaas avatar
Är det bara jag som tycker att snusen smakar så mycket äckligare och blir allmänt "dåligare" om man inte viker snusen på mitten? Använder påsssnus, ettan för tillfället.

Säkert bara jag som tycker detta? eller finns det andra som bara måste vika snusen på nåt sätt innan man stoppar in den?
Citera
2008-09-07, 18:40
Medlem
D3ans avatar
har nog provat de en gång eller två, förstår inte grejen med de, varför gör du så?
Citera
2008-09-07, 18:50
Medlem
Fantaas avatar
Citat:
varför gör du så?
Vet inte riktigt, börja väl med att då ja skulle börja snusa portion så hade ja hört att man kunde vika prillan så ja testa o fastna för det :P tycker iaf att prillan sitter mycket bättre vikt!
Citera
2008-09-07, 18:54
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaa
Vet inte riktigt, börja väl med att då ja skulle börja snusa portion så hade ja hört att man kunde vika prillan så ja testa o fastna för det :P tycker iaf att prillan sitter mycket bättre vikt!
alright ja förstår, hur gör du? trixar du till den innan så snuset fördelas jämt, drar lite åt sidorna, viker den och stoppar upp den?
mitten av överläppen eller?
Citera
2008-09-07, 19:11
Medlem
Gambinas avatar
Har testat det några gånger för att få lite variation, men jag känner ingen skillnad på smak eller "saftighet" när jag gör det.
Citera
2008-09-07, 19:12
Medlem
Fantaas avatar
Plattar till den innan så snusen blir jämn o fin sen åker den upp i vänster eller höger läpp. byter om så ofta bara för att man har ju hört historier om tillbakadraget tandkött
Citera
2008-09-07, 19:40
Medlem
R.Rs avatar
Lägger bara in den som den är utan att platta eller göra nåt när jag snusar påse, då tycker jag den sitter fint. Men jag skulle just till att lägga in en general påse när jag såg tråden så nu provar jag vika, editerar mitt inlägg sen och berättar om upplevelsen

Edit: Så, då har man provat. Tycker inte de var nån skillnad att tala om alls, så jag fortsätter nog på den inslagna vägen
Senast redigerad av R.R 2008-09-07 kl. 20:12.
Citera
2008-09-07, 21:11
Medlem
General i götets avatar
Ok, tycker personligen detta verkar ganska rubbat, varför krångla till det?!
Citera
2008-09-07, 21:15
Medlem
Duppys avatar
När jag började snusa vek jag alltid snusen av någon anledning. Men pga. lathet odyl. så slutade jag med det efter något år och numera vevar jag bara in snusen i käften.
Citera
2008-09-07, 22:17
Medlem
Aldrig ens testat :\
Citera
2008-09-07, 23:09
Medlem
Paddywacks avatar
känner ingen som snusar som viker prillan? o de gör fan inte jag heller? =P
Citera
2008-09-08, 15:44
Medlem
Fantaas avatar
Citat:
När jag började snusa vek jag alltid snusen av någon anledning. Men pga. lathet odyl. så slutade jag med det efter något år och numera vevar jag bara in snusen i käften.
Blir väl så för mig också efter några år/månader då latheten kommer smygande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in