2008-09-07, 17:17
Medlem
Galenfan123s avatar
Tjena!
Jag har tankat ner Postal 2 och allt jag fick var en map med massa filer.. Så jag blev tillsagd att tanka Daemon tools, vilket jag gjorde, och när jag gjort det så hittade Deamon tools filerna och när jag ska typ installera skiten så kommer det upp att filerna är "Damaged" och att jag borde typ tvätta CD skivan... Jag fattar verkligen noll, vad äre jag har gjort fel? ..

tack på förhand...
Citera
2008-09-07, 17:25
Medlem
Tankishs avatar
Packa upp filerna med Winrar(installera det först). Sen packar du upp det genom att högerklicka och välja Extract here. Då får du en fil som är en .cue, .bin, iso eller något liknande. Bränn ut den filen på CD eller DVD beroende på storleken och sätt den sedan i i datorn och börja installationen.

Istället för att bränna så kan du använda Deamon Tools genom att lura datorn att det är en skiva i. Det gör du genom att högerklcika på Deamon Tools ikonen och sedan välja Mount Image i någon av alternativen. Kommer inte ihåg, har avinstallerat det för ett tag sen.
Citera
2008-09-07, 21:01
Medlem
Galenfan123s avatar
Gjort de du sagt, de står fortfarande att det är skadade filer.. vad kan det vara?
Citera
2008-09-08, 05:42
Medlem
tempeZZts avatar
Det kan ju faktiskt vara så att filerna är skadade.

Påpekar gärna också till så mångas glädje att programmet heter Daemon tools och inte Deamon tools.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in