2009-03-25, 16:16
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stanfield
Samtidigt som det är bra med fler matcher och mer publikintäkter så får vi tänka på att majoriteten av lirarna i elitserien har jobb vid sidan av handbollen, hur ska detta funka med fler bortaresor, matcher o.s.v?

Maximala antalet matcher som ett lag kan spela ökar med 1, vilket inte borde ställa till med några större problem.
Citera
2009-03-25, 20:01
Medlem
stanfields avatar
Citat:
Maximala antalet matcher som ett lag kan spela ökar med 1, vilket inte borde ställa till med några större problem.

Varför krångla till det med ett nytt system om det bara genererar i maximalt en extra match?
Citera
2009-03-25, 20:04
Medlem
webbsport

Det står att webbsport ska sända guif-lugi idag men jag kan inte hitta den?

ngn som vet?
Citera
2009-03-25, 20:10
Medlem
stanfields avatar
Citat:
Det står att webbsport ska sända guif-lugi idag men jag kan inte hitta den?

ngn som vet?

http://www.ekuriren.se/webbsport/

varsågod!

Kom igen Lugi!
Citera
2009-03-25, 20:42
Medlem
charmörens avatar
Priset till bäste hemmaspelare i Alingsås borde rimligtvis gått till domarna. Snacka om att inte palla för trycket.
Citera
2009-03-25, 21:11
Medlem
bragdartat av Lugi att vinna i Eskilstuna! Nu är kvartsfinalen vidöppen, detta trodde jag fan inte. 3500 i Färs och Frosta-Arenan på söndag? Åfan.
Citera
2009-03-25, 21:13
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmören
Priset till bäste hemmaspelare i Alingsås borde rimligtvis gått till domarna. Snacka om att inte palla för trycket.

Leta upp en felaktig spärr sista anfallet kändes inget vidare... Men LIF blev för fega på slutet oxå.
Citera
2009-03-25, 21:13
Medlem
stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
bragdartat av Lugi att vinna i Eskilstuna! Nu är kvartsfinalen vidöppen, detta trodde jag fan inte. 3500 i Färs och Frosta-Arenan på söndag? Åfan.

Det är väll på lördag?? Hursomhelst, mäktigt av Lugi och de ska bli intressant att se hur långt det kan bära med sånt fint spel!
Citera
2009-03-25, 21:17
Medlem
Citat:
Det är väll på lördag?? Hursomhelst, mäktigt av Lugi och de ska bli intressant att se hur långt det kan bära med sånt fint spel!

aha det är det kanske Fan att jag inte viste att det gick att se matchen på internet, nu fick man höra på radiosporten o de refererade typ från matchen sammanlagt 15 sekunder. Men du såg den eller? Vilka var bäst i bortalaget?
Citera
2009-03-25, 21:39
Medlem
stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
aha det är det kanske Fan att jag inte viste att det gick att se matchen på internet, nu fick man höra på radiosporten o de refererade typ från matchen sammanlagt 15 sekunder. Men du såg den eller? Vilka var bäst i bortalaget?

Ogge i målet var jävligt bra i slutet när de vände, sen gjorde Gummi en strålande match också. Hela laget var egentligen bra, speciellt sista 10!
Citera
2009-03-25, 22:47
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Varför krångla till det med ett nytt system om det bara genererar i maximalt en extra match?

Det minimala antalet matcher ökar betyligt mer, vilket är det viktiga. Sen så är väl förhoppningen att detta ska skapa fler spännande och viktiga matcher som ökar intresset.
Citera
2009-03-26, 10:19
Medlem
hazard simpsons avatar
Stundens allvar sänkte Guif. Men Guif vinner returen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in